Cel mai mare KFC din lume la Baku

Crispy Strips, unul dintre cele mai îndrăgite produse KFC în România, este oferit pe piaţa autohtonă la cel mai bun preţ din Europa: un preţ cu 10% mai mic decât în Bulgaria, cu 16% mai mic decât în Ungaria şi cu 40% mai mic decât în Polonia.
Marţi
13.11.2012
Capitala Azerbaijanului a descoperit o modalitate prin care poate stopa demolarea clădirilor vechi.
 

AFK Ltd., partenerul francizei KFC în Azerbaijan, a deschis la sfârşitul lunii octombrie cel mai mare restaurant al reţelei în Baku, în urma unei investiţii de trei milioane de euro. Noua unitate cu o suprafaţă de 1.600 metri pătraţi este situată în cadrul unei clădiri a gării Sabunchu, construită în anul 1926 de arhitectul N.G. Bayev. Designerii restaurantului au păstrat şi câteva elemente arhitecturale specifice gării.

Restaurantul are 300 de locuri şi plănuieşte să vândă peste 1,5 milioane de meniuri pe an. KFC Baku este cea mai mare unitate dintre cele 18.000 deţinute de lanţul de fast-food în 120 de ţări.

Kentucky Fried Chicken (KFC) este unul dintre cele mai cunoscute restaurante de tip fast-food din lume, care a luat naştere la începutul anilor 1930. Conceptul a fost creat de către colonelul Harland Sanders.

KFC deţine în România o reţea de 42 de restaurante, dintre care 18 în Bucureşti. Primul restaurant KFC din ţara noastră a fost deschis în aprilie 1997, pe bulevardul Magheru din Capitală.

Lanţul de restaurante este operat în sistem de franciză, licenţa pentru România fiind acordată în anul 1997 companiei US Food Network, controlată de omul de afaceri Gabriel Popoviciu.

Franciza deţinută de US Food Network este una dintre cele mai scumpe de pe piaţă, deschiderea unei noi unităţi putând costa între 300.000 şi 1 milion de euro.

KFC ocupă poziţia a patra în topul celor mai mari francize de fast-food din lume, primele locuri fiind ocupate de Subway, McDonald's şi Starbucks.

(L.N.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciză pregătită de Halloween /27.10.2025

Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.

Plug In Cafe, o francizǎ cu viziune /21.10.2025

Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.

Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat /01.10.2025

Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.