KFC drive thru în apropiere de McDrive

Pe 15 noiembrie KFC a deschis două noi restaurante: unul în București și unul în Ploiești, în cadrul noului centru comercial Ploiești Shopping City.
Luni
19.11.2012
Lanțul de fast-food operat în franciză pe piața locală de compania US Food Network a deschis săptămâna trecută două noi restaurante.
 

Strategia de dezvoltare a lanțului de fast-food KFC s-a axat în acest an pe deschiderea restaurantelor de tip drive thru, care au program non-stop și oferă posibilitatea comandării direct din mașină. KFC deține în prezent patru unități de acest tip, în Arad, Iași, Sibiu și București, cea din Capitală fiind inaugurată pe 15 noiembrie. Noul drive thru este situat pe parcarea supermarketului Kaufland Mihai Bravu, în apropierea unui restaurant al principalului rival al lanțului de fast-food, McDonald's.

KFC Mihai Bravu are aproape 100 de locuri în sala care măsoară 410 metri pătrați și a generat 45 de noi locuri de muncă pe piața bucureșteană. Reprezentanții companiei estimează pentru primul an de funcționare o cifră de afaceri de aproximativ 1,2 milioane de euro.

Lanțul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză pe piața locală de compania US Food Network. Franciza deţinută de US Food Network este una dintre cele mai scumpe de pe piaţă, deschiderea unei noi unităţi putând costa între 300.000 şi 1 milion de euro. Primul restaurant KFC din țara noastră a fost deschis în aprilie 1997, pe bulevardul Magheru din București.

În prezent KFC deține 46 de unități pe piața locală, dintre care șapte au fost deschise în acest an. Cel mai mare lanț de fast-food din România rămâne McDonald's, cu un număr de 64 de locații. Planuri ambițioase de expansiune pe piața românească a anunțat și nou venitul Subway, care intenționează să deschidă 40 de restaurante în următorii patru ani.

La nivel internațional, topul celor mai mari restaurante de tip fast-food este condus de Subway (peste 33.700 de locații), urmat de McDonald's (peste 32.700 de unități), Starbucks (peste 16.500 de restaurante) şi KFC (peste 16.200 de locaţii).

(L.N.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.