Franciza Carrefour se extinde în cartierele bucureștene
Carrefour, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața de retail din România, a anunțat la finalul lunii noiembrie remodelarea unui fost magazin Angst din București. Noua unitate Carrefour Express Angst Amzei a devenit cea de-a 14-a unitate a rețelei de franciză Carrefour Express. Retailerul francez operează pe piața locală, pe lângă magazinele de proximitate, 24 de hipermarketuri și 65 de supermarketuri Carrefour Market.
Carrefour a lansat franciza Carrefour Express Angst în urmă cu aproximativ un an, prin încheierea parteneriatului cu Angst, un brand de succes din România. Primul magazin al rețelei a fost deschis în Piața Domenii din București. Pentru a deveni francizat Carrefour, Sorin Minea, președintele Angst, a negociat cu francezii aproximativ un an.
Carrefour ocupa poziția a doua în topul lanțurilor de hipermarketuri din România, însă după ce Auchan a preluat 20 din cele 24 de magazine Real de pe piața locală, a coborât pe locul trei. Liderul clasamentului este Kaufland cu o rețea de 81 de hipermarketuri pe piața locală, cele mai recente unități fiind deschise pe 3 decembrie la Curtea de Argeș și pe 28 noiembrie la Călărași.
Potrivit reprezentanților marilor rețele comerciale, o eventuală intrare pe piață a unui mare retailer se poate face numai printr-o achiziție a unui lanț deja existent. "Ca green field nu prea mai e loc pe piaţa hipermarketurilor. E deja aglomerată şi în fiecare oraş mare există cel puţin un hipermarket", a declarat agenţiei Mediafax Alexandru Vlad, vicepreşedintele Asociaţiei Marilor Reţele Comerciale din România.
(E.C.)Articole citite
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.
Cele mai citite
Lidl inaugurează al 138-lea magazin din România.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Când peste 30.000 de vizitatori trec pragul unei expoziții, în numai trei zile, nu poate fi vorba decât despre Frachising Expo Paris, cel mai mare târg de franciză din lume.
În cazul francizei Ciorbe și Plăcinte, tradiția gastronomică românească constituie o garanție că afacerea are viitorul asigurat.
Subiecte populare in Forum
KFC și Pizza Hut merg la munte
O sa le meagra bine sigur. Multa bafta!_________________________________Steve WorksPizzeria Napoli
Franciza Express se extinde și în afara Bucureștiului
Provincia a ramas de izbeliste...umblam ca bezmeticii dupa un loc de munca si cu sanse minime
Retailerii cu cele mai multe reclame în perioada Paştelui
Nu ma asteptam ca Metro sa fie cap de lista la reclame...
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca romanii s-ar intoarce acasa.Toti si-ar dori dar aici ce sa faca?
Prăjiturile la mare căutare
Numai cand privesti fotagrafia atasata si papilele gustative o iau razna...Cui nu i plac dulciurile?
Prăjiturile la mare căutare
Inutil sa adaug ploaia torentiala din cavitatea bucala...minunat ca apar si alte produse pentru ca numarul celor "dulci" (medical) din pacate este in crestere
Prăjiturile la mare căutare
Romanii stiu sa sarbatoreasca si fara dulciuri nu ar mai fi sarbatoare...fara cozonac este imposibil sa sarbatoresti Sfintele sarbatori pascale
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca pe langa piata de desfacere am fi si producatori de orice...ceva care sa ne dea un raspuns la intrebarea:ce lasam in urma noastra ?