Lansat de către METRO Cash & Carry România în martie 2012, programul La Doi Paşi se adresează micilor comercianţi tradiţionali care vor să îşi dezvolte afacerea cu ajutorul unui lider global în comerţul modern.
Luni
17.12.2012
La Doi Paşi a devenit cea mai extinsă reţea de magazine de proximitate din ţară, cu 500 de magazine operaţionale deschise pe parcursul a nouă luni.
 

În cadrul reţelei La Doi Paşi, Muntenia este cea mai dezvoltată regiune în ceea ce priveşte ritmul de deschidere a magazinelor, numărând 133 de astfel de unităţi, urmată de Transilvania, cu 114 unităţi; Moldova, cu 87 de magazine; Oltenia, cu 55; Dobrogea şi Crişana, cu 36, respectiv 22 de magazine LaDoiPaşi. Bucureşti, Braşov şi Constanţa sunt judeţele cu cele mai multe unităţi La Doi Paşi operaţionale.

″Am crezut de la bun început în succesul acestui program şi suntem mândri de faptul că, după doar nouă luni, avem cea mai extinsă reţea de magazine de proximitate de pe teritoriul ţării [...] Performanţa de a deschide 500 de magazine în mai puţin de un an arată că modelul nostru de franciză se potriveşte nevoilor clienţilor noştri de a-şi servi consumatorii”, a declarat Marc Carena, Director Management Clienţi METRO Cash & Carry România.

2012- anul comerţului de proximitate
În acest an strategiile de dezvoltare ale lanțurilor internaționale de magazine s-au axat pe comerțul de proximitate, pe această zonă mizând atât Metro cât şi retaileri ca Mega Image (prin conceptul Shop&Go), Profi(s-a redenumit la începutul anului 2012 magazin de proximitate), şi Carrefour (prin conceptul Carrefour Marketși franciza Carrefour Express Angst).

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist
/3/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

Franciza iubitorilor de animale

M-ar interesa detalii pentru județul Gorj. Mulțumesc!

1 Declaratii
Final 25.03.2021
Grupul Floria atacă piața B2B

Bună. Ma numesc Emilia. Am 44 de ani. Ma interesează o franciza ptr o florărie. Am avut o florărie deschisa în Rm Vilcea. Pe care am închis-o temporar... Vreau sa...

1 Declaratii
Final 14.12.2019
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii

2 Declaratii
Final 26.06.2015
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara

2 Declaratii
Final 26.06.2015
Diverta merge la ASE

Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I  V R E M  A R T I  C O L E.... 

3 Declaratii
Final 15.06.2015
Petale de viaţă în afaceri

Am vazut un domn  nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Diverta merge la ASE

Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC 

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Diverta merge la ASE

DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.

3 Declaratii
Final 14.05.2015