Săptămâni românești- un succes pentru McDonald’s

Primul restaurant din România era deschis în anul 1995, în zona Unirii din București și este prima franciză clasică intrată pe teritoriul țării noastre.
Joi
06.06.2013
Campania tradițională derulată de cel mai mare lanț de fast-food din România a fost foarte bine primită de clienți.
 

Pe 1 Mai, McDonald's dădea startul unui proiect curajos, „Săptămâni Româneşti", prin care a introdus în meniurile restaurantelor produse adaptate la preferințele consumatorilor de pe piața locală: sandvişurile McMici şi DubluMcMici, sandvişul cu porc şi sos de hrean, salată de varză şi un desert special cu afine. La trei săptămâni de la debutul campaniei „Săptămâni Româneşti" sandvişurile McMici şi Dublu McMici au devenit cele mai de succes produse McDonald’s România, se arată într-un comunicat de presă al lanțului de fast-food.

„McMici reprezintă unul dintre cele mai provocatoare proiecte pentru McDonald’s România, rezultatele şi entuziasmul clienţilor noştri fiind cea mai mare răsplată a întregului efort”, transmit reprezentanții companiei. Campania „Săptămâni Româneşti" s-a încheiat pe 2 iunie.

McDonald's este cel mai mare lanț de restaurante de tip fast-food din țara noastră și al doilea ca mărime din întreaga lume, după Subway, principalul său competitor. În România compania deține un total de 65 de restaurante (31 în București și 34 în restul țării), dintre care șapte sunt francize: în Bacău, Brașov, Arad, Galați și Suceava. La nivel mondial McDonald's operează o rețea de peste 3.000 de restaurante în franciză.

(L.N.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.