Subway a anunțat că până la finalul anului 2017 numărul de restaurante al rețelei va crește cu circa 10%.
Miercuri
31.07.2013
Subway, cel mai mare lanț de restaurante de tip fast-food din lume, a deschis prima sa franciză într-un supermarket.
 

Până în prezent, mariajul dintre o rețea de sanvișuri și Lidl a avut loc în Marea Britanie, țară în care Subway operează o rețea de peste 300 de unități. Restaurantul este situat în partea de nord est a Marii Britanii, în Norfolk. Noul francizat al rețelei este Raj Rao.

”Parteneriatul cu Lidl este unicat și urmărim cu interes urmările acestuia. Sperăm ca restaurantul din Norfolk să fie primul din multe care vor urmare” a declarat pentru portalul thegrocer.co.uk Trevor Haynes, dezvoltatorul rețelei Subway în Marea Britanie și Irlanda.

Subway a intrat pe piața românească în aprilie 2012, Romania fiind țara cu numărul 100 a lantului de restaurante de tip fast food. Până la finalul anului 2015, lanțul de fast-food urmărește deschiderea a 40 de restaurante pe piața locală.

Subway se dezvoltă pe piața românească prin franciză. Costul licenței deschiderii unui restaurant Subway este de 7.500 de euro. Pentru fiecare restaurant deschis ulterior, suma se micșorează cu 50%. ”Din experiența noastră pe piața din România, costurile inițiale cu investiția pot varia între 100.000 Euro- 150.000 Euro, în funcție de locație și starea acesteia”, potrivit reprezentanților companiei. Până în octombrie 2013 se desfășoară programul Kick Start. Detalii despre program găsești în catalogul nostru de franciză.


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.