O franciză născută la munte

Come Back – German Bakery este un concept creat de la zero de antreprenoarea Daniela Kasper. Aceasta a locuit o bună perioadă de timp în Germania.
Joi
01.08.2013
”Come Back – German Bakery”, un concept creat de o antreprenoare din Brașov, poate deveni o franciză cunoscută în întreaga țară.
 

O patiserie bine gestionată și amplasată într-o locație strategică poate fi un vis devenit realitate pentru un om de afaceri. Este și cazul antreprenoarei Daniela Kasper care a încerca să aducă un strop din cultura germană la Brașov prin cafeneaua-patiserie ”Come Back – German Bakery”. ”«Back»–ul este un concept care se adresează unor oameni activi, care preferă să se oprească undeva să mănânce un sandviş cald sau să servească o patiserie proaspătă şi să ia o cafea «to go» şi să se întoarcă la birou”, a declarat Daniela Kasper, citată de Bursa. Cu toate că românii mai trebuie educați în ceea ce privește prânzul luat la birou, patiseria a primit cereri de franciză din partea unor antreprenori din București, Ploiești, Timișoara și Constanța.

În prezent cafenelele ”Come Back – German Bakery” pot fi găsite în două locații din Brașov, una situată pe strada Mureșenilor și una în Piața Sfatului. Daniela Kasper a investit în acest concept 800.000 de euro. Cum au prins la public produsele de patiserie Come Back? Sunt mereu proaspete. ”Produsele de azi, dacă nu sunt vândute, nu rămân la vânzare şi mâine”, explică Daniela.

Patiseriile sunt avatanjoase datorită cererii ridicate de pe piață. Dacă îți surâde ideea deschiderii unei patiserii ia în calcul mai multe aspecte. Vei avea nevoie de echipamente speciale pentru pregătirea produselor, de spații pentru pregătirea/stocarea produselor, de angajați specializați pe diferite domenii, amplasare într-o zonă cu trafic ridicat.

O franciză poate simplifica puțin lucrurile datorită sprijinului pe care ți-l oferă francizorul. Unul dintre cele mai cunoscute brand-uri de pe piața pariseriilor din România este Fornetti, cu o rețea de peste 620 de unități francizate. Alte concepte de patiserie care se extind prin franciză pe piața românească sunt Ana Pan, Andana Pan, Paul.


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciză pregătită de Halloween /27.10.2025

Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.

Plug In Cafe, o francizǎ cu viziune /21.10.2025

Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.

Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat /01.10.2025

Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.