Două noi magazine Comtesse du Barry în România

Le Manoir deţine 6 magazine Comtesse du Barry pe piaţa locală.
Marţi
22.05.2012
Românii pot cumpără produse gastronomice franţuzeşti din 6 magazine Comtesse du Barry deschise de compania Le Manoir pe piaţa locală.
 

Unul dintre magazine se află în cartierul Primăverii din Bucureşti iar celălalt la Cluj. Potrivit www.evz.ro, în primul an, compania Le Manoir estimează pentru magazinul din cartierul Primăverii vânzări de aproximativ 450.000 de euro. Magazinul din Bucureşti a fost deschis în regim de franciză în urma unei investiţii de aproximativ 200.000 de euro. Pentru deschiderea unităţii de la Cluj, în regim de semi-franciză, a fost necesară o investiţie similară, tot de 200.000 de euro, potrivit www.wall-street.ro.

Le Manoir a deschis primul magazin Comtesse du Barry în România în anul 2006. În prezent, compania deţine 6 unităţi Comtesse du Barry pe piaţa autohtonă: 3 în Bucureşti şi câte unul în Constanţa, Timişoara şi Cluj. La Manoir a fost înfiinţată cu scopul de a importa şi prezinta în ţara noastră vinuri şi produse gastronomice premium, cum ar fi: foie gras, trufe, somon afumat, caviar etc.

Brandul Comtesse du Barry a fost inventat de soţii Joseph şi Gabrielle Dubarry în anul 1908. Primul magazin care vindea exclusiv produse Comtesse du Barry a fost lansat în anul 1975.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciză pregătită de Halloween /27.10.2025

Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.

Plug In Cafe, o francizǎ cu viziune /21.10.2025

Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.

Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat /01.10.2025

Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.