Lansarea lanţului de cafenele McCafé în România a avut loc în decembrie 2010 - odată cu deschiderea primului McCafé din ţară, în cadrul restaurantului McDonald’s din magazinul Unirea, Bucureşti.
Vineri
13.09.2013
Noul McCafé este cel de-al de-al nouălea din România. Primul McCafé din ţară a fost deschis în decembrie 2010, în restaurantul McDonald’s din magazinul Unirea.
 

McDonald’s România a inaugurat în incinta restaurantului McDonald’s Stadion din Timișoara, prima cafenea McCafé din oraş, se arată într-un comunicat de presă al lanțului de fast-food. „Urmând un concept modern şi respectând standardele înalte de operare ale companiei, cafenelele McCafé completează perfect restaurantele McDonald’s, oferindu-le o notă de unicitate în rândul celorlalte restaurante cu servire rapidă din România. De altfel, atât prin iniţiativele de extindere la nivel local ale lanţului de cafenele McCafé, cât şi prin alte proiecte centrate pe dezvoltare, continuăm să reconfirmăm faptul că McDonald’s este o companie condusă constant de dorinţa de a evolua şi de a le oferi consumatorilor experienţe inedite", a declarat Daniel Boaje, Director General McDonald’s România.

McDonald’s deţine 65 de restaurante în 21 de oraşe – 31 de restaurante în Bucureşti şi 34 în restul ţării, primind zilnic peste 140.000 clienţi. McDonald’s are peste 3.500 de angajaţi în România şi a fost în fiecare an unul dintre cei mai buni angajatori români, conform Hewitt.

Primul restaurant McDonald's din România a fost deschis pe 16 iunie 1995, la parterul centrului comercial Unirea din București. Restaurantul de la Unirii este prima franciză clasică apărută pe piața românească. În același an, McDonald's a adus în țara noastră și conceptul Drive-Thru, de servire a clienților direct din mașină.


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciză pregătită de Halloween /27.10.2025

Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.

Plug In Cafe, o francizǎ cu viziune /21.10.2025

Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.

Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat /01.10.2025

Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.