Brumărel cu belșug pentru McDonald’s

Lansarea lanţului de cafenele McCafé în România a avut loc în decembrie 2010 – odată cu deschiderea primului McCafé din ţară, în cadrul restaurantului McDonald’s din magazinul Unirea, Bucureşti. În prezent, McDonald’s numără trei cafenele McCafé în ţară şi şapte în Bucureşti.
Luni
14.10.2013
Prima jumătate a lunii octombrie a adus celui mai mare lanț de restaurante din România cea de-a zecea cafenea McCafé și cel de-al 66-lea fast-food al rețelei.
 

În această lună lanțul de restaurante a bifat a zecea cafenea McCafé din România în incinta McDonald’s Delfinariu din Constanța, a anunțat compania într-un comunicat de presă. "În evoluţia sa, McDonald’s urmează un principiu simplu, bazat pe ascultarea dorinţelor clienţilor: ei sunt cei care ne dictează încotro trebuie să se îndrepte iniţiativele noastre. Pentru că încă de la lansarea primului McCafé din România au fost alături de noi, am continuat să investim în extinderea acestui concept astfel încât astăzi numărăm 10 cafenele McCafé", a declarat Daniel Boaje, Director General McDonald’s România.

Odată cu inaugurarea AFI Palace Ploiești, McDonald's a deschis cel de-al 66-lea restaurant al rețelei. În Ploieşti, compania deţine alte două restaurante: McDonald’s Centru şi McDonald’s Nord, ambele fiind deschise la scurt timp de la venirea companiei pe piaţa din România. Cele două restaurante beneficiază de zone special amenajate pentru organizarea petrecerilor aniversare, iar McDonald’s Ploieşti Nord este singurul drive through din oraş.

Cele 66 restaurante McDonald's – 31 în București și 35 în restul țării - sunt vizitate zilnic de peste 140.000 de clienți. Brand-ul american a deschis prima unitate din România în anul 1995, la parterul complexului comercial Unirea din București, fiind recunoscut ca prima franciză clasică de pe piața locală. Principalii concurenți ai companiei sunt KFC și Subway, brand-uri care funcționează tot în sistem de franciză.


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciză pregătită de Halloween /27.10.2025

Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.

Plug In Cafe, o francizǎ cu viziune /21.10.2025

Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.

Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat /01.10.2025

Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.