Bucureștiul, orașul perfect pentru deschiderea unui nou fast-food

Ștefan Chiricuță, director executiv al rețelei Star Kebab, spune că în urma experienței pe care a acumulat-o în administrația publică știe ce își doresc clienții unui restaurant fast-food. Primul local Star Kebab a fost deschis pe 15 noiembrie 2011, la Chișinău, Republica Moldova. În prezent, compania vrea să se extindă prin franciză în România, dar și în alte țări vecine, cum ar fi Ungaria sau Ucraina.
Ce reprezintă Star Kebab?
Star Kebab este un brand nou pe piața fast-food cu bucătărie orientălă. Avem un concept unic: folosirea grilului vertical pentru prepararea produselor. În prezent, avem 2 localuri deschise iar până la sfârșitul anului vrem să mai deschidem încă 3 fast-food-uri. Star Kebab este mai mult un local de regiune. Bucureștiul este orașul perfect pentru fast-food-ul nostru.
De ce ați ales să deschideți o afacere în domeniul fast-food-ului?
De-a lungul timpului am acumulat experiență în alimentația publică. Am lucrat în cadrul fast-food-urilor și al rețelelor de restaurante și știu ce își dorește populația.
Ce aduce în plus afacerea dumneavostră în comparație cu ceilalți concurenți de pe piață?
Primul punct forte al nostru este procesul deschis de servire a clientului. Avem o bucătărie deschisă iar produsele Star Kebab sunt preparate în fața clienților în funcție de cerințele fiecăruia. Bucătăria este foarte luminată pentru a arăta oaspeților tot ce avem în interior și pentru a accentua igiena maximă în care lucrăm. Curățenia este un alt punct forte al nostru. Atmosfera localului este foarte plăcută, cu un design interior în care predomină culorile galben și roșu. Specialitățile Star Kebab sunt sănătoase pentru că sunt preparate cu ajutorul grilului vertical și folosim produse 100% naturale. Vreau să accentuez că nu folosim ketchup sau maioneză. Avem sosuri speciale, naturale, create după rețeta bucătarului nostru.
Ce condiții trebuie să îndeplinească viitorii francizați Star Kebab?
Viitorii francizați trebuie să aibă experiență în afaceri și să fie familiarizați cu ce înseamnă o franciză. Trebuie să fie capabili să respecte cerințele noastre în ceea ce privește alegerea locației și să aibă capacitatea de investiție, adică să aibă banii necesari pentru începerea afacerii.
Ce valoare are taxa pe care trebuie să o plătească persoanele interesate să devină francizați Star Kebab?
Viitorii francizați trebuie să plătească o taxă de 3.000 de euro. La aceasta se adaugă și un royalty de 4% din încasări, începând cu a patra lună de la deschiderea localului, după ce business-ul este pus pe picioare.
Ce beneficii oferiți viitorilor fracizați?
Oferim francizaților construcția și design-ul încăperii, suportul departamentului de marketing Star Kebab de la începutul activității și pe parcursul întregii perioade de cooperare, consultanță, training-uri pentru personal, scenarii ale business-planului. Cu alte cuvinte, oferim toate informațiile necesare pentru ca francizații noștri să-și poată dezvolta afacerea.
În cât timp preconizați că afacerea viitorilor francizați va deveni profitabilă?
Investițiile pe care le face un francizat trebuie să fie recuperate în mai puțin de 3 ani.Vor primi franciza investitorii care sunt capabili să-și recupereze investiția și să obțină profit.
Cum vă promovați afacerea Star Kebab?
Ne promovăm cu ajutorul internetului. Am participat și la Expoziția Internațională de Franciză și Branding 2012 unde am avut discuții cu mai mulți oameni interesați de afacerea noastră. Ne-am creat deja o listă de contacte și chiar am vizitat o locație aleasă de o persoană interesată să-și deschidă o franciză Star Kebab.
Cum au afectat condițiile economice activitatea Star Kebab?
Nu am întâmpinat dificultăți cauzate de condițiile economice. Produsele noastre sunt de calitate iar avantajele pe care Star Kebab le aduce clienților, cum ar fi procesul de pregătire a specialităților sau viteza de servire la cel mai înalt nivel, au dus la bunul mers al afacerii.
Care sunt obiectivele Star Kebab pentru următoarea perioadă?
Scopul nostru principal este să deschidem 200 de locații în următorii 5 ani.
Articole citite

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Cele mai citite

Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, cu peste 2600 de magazine, își dorește alți noi parteneri în toată țara.
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari