Bucureștiul, orașul perfect pentru deschiderea unui nou fast-food
Ștefan Chiricuță, director executiv al rețelei Star Kebab, spune că în urma experienței pe care a acumulat-o în administrația publică știe ce își doresc clienții unui restaurant fast-food. Primul local Star Kebab a fost deschis pe 15 noiembrie 2011, la Chișinău, Republica Moldova. În prezent, compania vrea să se extindă prin franciză în România, dar și în alte țări vecine, cum ar fi Ungaria sau Ucraina.
Ce reprezintă Star Kebab?
Star Kebab este un brand nou pe piața fast-food cu bucătărie orientălă. Avem un concept unic: folosirea grilului vertical pentru prepararea produselor. În prezent, avem 2 localuri deschise iar până la sfârșitul anului vrem să mai deschidem încă 3 fast-food-uri. Star Kebab este mai mult un local de regiune. Bucureștiul este orașul perfect pentru fast-food-ul nostru.
De ce ați ales să deschideți o afacere în domeniul fast-food-ului?
De-a lungul timpului am acumulat experiență în alimentația publică. Am lucrat în cadrul fast-food-urilor și al rețelelor de restaurante și știu ce își dorește populația.
Ce aduce în plus afacerea dumneavostră în comparație cu ceilalți concurenți de pe piață?
Primul punct forte al nostru este procesul deschis de servire a clientului. Avem o bucătărie deschisă iar produsele Star Kebab sunt preparate în fața clienților în funcție de cerințele fiecăruia. Bucătăria este foarte luminată pentru a arăta oaspeților tot ce avem în interior și pentru a accentua igiena maximă în care lucrăm. Curățenia este un alt punct forte al nostru. Atmosfera localului este foarte plăcută, cu un design interior în care predomină culorile galben și roșu. Specialitățile Star Kebab sunt sănătoase pentru că sunt preparate cu ajutorul grilului vertical și folosim produse 100% naturale. Vreau să accentuez că nu folosim ketchup sau maioneză. Avem sosuri speciale, naturale, create după rețeta bucătarului nostru.
Ce condiții trebuie să îndeplinească viitorii francizați Star Kebab?
Viitorii francizați trebuie să aibă experiență în afaceri și să fie familiarizați cu ce înseamnă o franciză. Trebuie să fie capabili să respecte cerințele noastre în ceea ce privește alegerea locației și să aibă capacitatea de investiție, adică să aibă banii necesari pentru începerea afacerii.
Ce valoare are taxa pe care trebuie să o plătească persoanele interesate să devină francizați Star Kebab?
Viitorii francizați trebuie să plătească o taxă de 3.000 de euro. La aceasta se adaugă și un royalty de 4% din încasări, începând cu a patra lună de la deschiderea localului, după ce business-ul este pus pe picioare.
Ce beneficii oferiți viitorilor fracizați?
Oferim francizaților construcția și design-ul încăperii, suportul departamentului de marketing Star Kebab de la începutul activității și pe parcursul întregii perioade de cooperare, consultanță, training-uri pentru personal, scenarii ale business-planului. Cu alte cuvinte, oferim toate informațiile necesare pentru ca francizații noștri să-și poată dezvolta afacerea.
În cât timp preconizați că afacerea viitorilor francizați va deveni profitabilă?
Investițiile pe care le face un francizat trebuie să fie recuperate în mai puțin de 3 ani.Vor primi franciza investitorii care sunt capabili să-și recupereze investiția și să obțină profit.
Cum vă promovați afacerea Star Kebab?
Ne promovăm cu ajutorul internetului. Am participat și la Expoziția Internațională de Franciză și Branding 2012 unde am avut discuții cu mai mulți oameni interesați de afacerea noastră. Ne-am creat deja o listă de contacte și chiar am vizitat o locație aleasă de o persoană interesată să-și deschidă o franciză Star Kebab.
Cum au afectat condițiile economice activitatea Star Kebab?
Nu am întâmpinat dificultăți cauzate de condițiile economice. Produsele noastre sunt de calitate iar avantajele pe care Star Kebab le aduce clienților, cum ar fi procesul de pregătire a specialităților sau viteza de servire la cel mai înalt nivel, au dus la bunul mers al afacerii.
Care sunt obiectivele Star Kebab pentru următoarea perioadă?
Scopul nostru principal este să deschidem 200 de locații în următorii 5 ani.
Articole citite
Un concept autohton, franciză profitabilă
/30.11.2025
Dogu este un concept care a devenit o franciză de success și are deja un nume pe piața din România.
Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.
Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.
Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Cele mai citite
Vitamix, pe piața francizelor
/15.12.2025
Brandul Vitamix, cunoscut deja la nivel național pe piața suplimentelor alimentare, oferă noi oportunități de parteneriat prin lansarea propriului sistem de franciză.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Operând în peste 20 de țări din întreaga lume, Verbatoria este o rețea globală de centre specializate în testarea neurometrică și identificarea talentelor umane înnăscute.
Industria fitness înregistrează o creștere fără precedent, cea mai dinamică tehnică, Pilates, fiind cea mai reprezentativă și atractivă în sistemul de franciză.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari