Francize de patru stele

Zece hoteluri din România au fost premiate cu sigla ”Top Rated Hotel 2013” de către portalul internațional hotel.info. ”Aprecierea s-a făcut prin procesarea evaluărilor a peste 6 milioane de clienți de rezervări pentru 250.000 de hoteluri din întreaga lume”, se precizează într-un comunicat de presă al hotel.info. Studiul ne arată că o franciză domină clasamentul celor mai bine cotate hoteluri din România. Astfel, pe primul loc în topul preferințelor turiștilor se află hotelurile Ramada, operate în sistem de franciză de SC Majestic Tourism SA. Brand-ul Ramada se regăsește de altfel de cinci ori în clasamentul realizat de portalul de rezervări hoteliere.
Ramada este un brand al Cendant Corporation, unul dintre cei mai mari francizori din lume din domeniul hotelier. Numele Ramada provine din limba spaniolă și se traduce prin ”loc de odihnă la umbră”. Astăzi, brand-ul este prezent cu circa 1.000 de hoteluri în peste 25 de țări.
În România, Ramada și-a făcut intrarea în anul 2005, când a fost acordată licența de franciză Hotelului Majestic din București. Astăzi, în țara nostră sunt 11 hoteluri Ramada, dintre care cinci în București și câte unul în Brașov, Sibiu, Iași, Cluj Napoca, Pitești și Oradea. Investiția într-o franciză Ramada se ridică la circa 20 de milioane de euro.
Succesul unui hotel se bazează în primul rând pe fluxul de numerar generat. Astfel, cei care se orientează spre o franciză din domeniul hotelier trebuie să pună în balanță beneficiile apartenenței la un brand cu costul total al investiției. Principalul avantaj pe care îl are un francizat din acest domeniu este strategia grupului sub care operează, alături de numele de marcă internațional și o calitate îmbunătățită a serviciilor.
În afară de Ramada, pe piața francizelor hoteliere din România se remacă și: Golden Tulip, Double Tree Hilton, Ibis, Radisson Blu, Accor Group- Novotel, Peacock Hotels. Anul trecut, suedezii de la Ikea au anunțat că intenționează să deschidă peste 100 de hoteluri care vor fi administrate de grupuri specializate care le vor primi ”la cheie” de la Inter Ikea, o filială a gigantului suedez.

Articole citite

Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Cele mai citite

Cererea de alimente ecologice este în creștere în toată Europa, creând oportunități pentru inițierea de afaceri agricole durabile, prin intermediul francizei.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În doar câțiva ani, TikTok a reușit să dea lumea peste cap. De neconceput cu un deceniu în urmă, a intrat în forță în lumea reală și a devenit chiar o rampă de lansare pentru francize de succes.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...