Un nou restaurant KFC Drive Thru

KFC Palas Iaşi este al treilea restaurant de tip Drive Thru pe care compania îl deschide în România.
Vineri
01.06.2012
US Food Network, reţeaua care operează franciza KFC în România, a deschis al treilea restaurant KFC de tip Drive Thru din ţară.
 

Restaurantul este localizat în cadrul complexului Palas Iaşi şi a generat peste 25 de locuri de muncă. Pentru realizarea noii locaţii KFC (Kentucky Fried Chicken) de 410 metri pătraţi a fost necesară o investiţie de 400.000 de euro, notează smartfinancial.ro. Cifra de afaceri a noului restaurant este estimată pentru primul an de funcţionare la 800.000 de euro.

KFC Palas Iaşi este al treilea restaurant de tip Drive Thru pe care compania îl deschide în România. Primul restaurant de acest tip a fost deschis în 2009, la Sibiu, iar al doilea în luna mai a acestui an, la Arad. Restaurantele de tip Drive Thru au program non-stop şi oferă posibilitatea comandării direct din maşină.

Lanţul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză. Licenţa pentru România a fost acordată în anul 1997 companiei US Food Network, controlată de omul de afaceri Gabriel Popoviciu. Acesta a adus în România şi francizele Pizza Hut şi PHD, operate prin firma American Restaurant System.

KFC numără 15 ani de activitate pe piaţa din România, perioadă în care a investit peste 17 milioane de euro în 42 de restaurante şi a creat peste 1300 de locuri de muncă. Pe piaţa locală, principalii competitori ai KFC sunt: McDonald s, cu o reţea de 64 de restaurante, Burger King, o franciză controlată de oamenii de afaceri Eli Davidai şi Marius Nasta, cu 6 unităţi, şi Subway.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.