Un nou restaurant KFC Drive Thru

KFC Palas Iaşi este al treilea restaurant de tip Drive Thru pe care compania îl deschide în România.
Vineri
01.06.2012
US Food Network, reţeaua care operează franciza KFC în România, a deschis al treilea restaurant KFC de tip Drive Thru din ţară.
 

Restaurantul este localizat în cadrul complexului Palas Iaşi şi a generat peste 25 de locuri de muncă. Pentru realizarea noii locaţii KFC (Kentucky Fried Chicken) de 410 metri pătraţi a fost necesară o investiţie de 400.000 de euro, notează smartfinancial.ro. Cifra de afaceri a noului restaurant este estimată pentru primul an de funcţionare la 800.000 de euro.

KFC Palas Iaşi este al treilea restaurant de tip Drive Thru pe care compania îl deschide în România. Primul restaurant de acest tip a fost deschis în 2009, la Sibiu, iar al doilea în luna mai a acestui an, la Arad. Restaurantele de tip Drive Thru au program non-stop şi oferă posibilitatea comandării direct din maşină.

Lanţul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză. Licenţa pentru România a fost acordată în anul 1997 companiei US Food Network, controlată de omul de afaceri Gabriel Popoviciu. Acesta a adus în România şi francizele Pizza Hut şi PHD, operate prin firma American Restaurant System.

KFC numără 15 ani de activitate pe piaţa din România, perioadă în care a investit peste 17 milioane de euro în 42 de restaurante şi a creat peste 1300 de locuri de muncă. Pe piaţa locală, principalii competitori ai KFC sunt: McDonald s, cu o reţea de 64 de restaurante, Burger King, o franciză controlată de oamenii de afaceri Eli Davidai şi Marius Nasta, cu 6 unităţi, şi Subway.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciză pregătită de Halloween /27.10.2025

Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.

Plug In Cafe, o francizǎ cu viziune /21.10.2025

Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.

Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat /01.10.2025

Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.