BITE Sausage & Beer- concept nou, franciză nouă

În timp ca BITE Bakery Cafe oferă produse proaspete de patiserie și iaurturi, Sausage & Beer oferă numeroase tipuri de mâncăruri tradiționale ungurești. Oaspeții sunt serviți pe o tavă de lemn cu diverse tipuri de cârnați ungurești și bavarezi, fripturi, pâine ș.a.
Luni
30.06.2014
Se ia o bucată concept maghiar și se combină cu unul bavarez! Rezultatul? O franciză care îți lasă gura apă!
 

După ce ne-a încântat papilele gustative cu produsele de patiserie BITE Bakery cafe, reprezentanții companiei maghiare anunță un nou concept delicios: BITE Sausage & Beer. Prima unitate de acest tip a fost deschisă în urmă cu câteva luni în Budapesta. Ce oferă acest concept? Preparate tradiționale ungurești, combinat cu apetisanții cârnăciori bavarezi și multiple variante pentru începerea zilei cu un mic dejun sățios, cum ar fi clătitele cu banane sau bacon crocant.

Compania caută parteneri pentru noul concept în toate orașele mari din România. Ca și în cazul BITE Bakery Cafe, BITE Sausage & Beer poate fi dezvoltat cu succes în zone aglomerate, cu trafic pietonal intens, cum ar fi centrele comerciale, clădirile corporatiste, universitățile, școlile sau diverse târguri sau festivaluri.

Pentru târguri sau festivaluri, compania vine cu un concept interesant: ”BITE Food Truck” (camionul cu mâncare BITE). ”Acest concept are mare succes în cadrul festivalurilor, când oamenii caută un loc în care să mănâânce produse delicioase, proaspete și de calitate”, spune Riffer Karoly, managerul companiei. Produsele principale oferite de BITE Food Truck sunt: cârnăciorii, pastele, hot-dog, sosuri unice, covrigi și dulciuri.

Brand-ul maghiar BITE oferă astfel 2 concepte interesante pentru cei care vor să-și deschidă o franciză din domeniul gastronomiei: BITE Bakery Cafe și BITE Sausage & Beer. Investiția într-o cafenea BITE Bakery se ridică la circa 55 - 65.000 de euro, sumă ce include taxa de intrare în rețea, costurile de dezvoltare (mașinării și echipamente) și trainigul inițial. Investiția într-un concept Sausage & Beer este ceva mai mică, întrucât echipamentele necesită costuri mai reduse.

Îți surâde oricare dintre aceste două concepte? Găsești mai multe detalii și adresa reprezentanților companiei în catalogul nostru de idei de afaceri!


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.