BITE Sausage & Beer- concept nou, franciză nouă

În timp ca BITE Bakery Cafe oferă produse proaspete de patiserie și iaurturi, Sausage & Beer oferă numeroase tipuri de mâncăruri tradiționale ungurești. Oaspeții sunt serviți pe o tavă de lemn cu diverse tipuri de cârnați ungurești și bavarezi, fripturi, pâine ș.a.
Luni
30.06.2014
Se ia o bucată concept maghiar și se combină cu unul bavarez! Rezultatul? O franciză care îți lasă gura apă!
 

După ce ne-a încântat papilele gustative cu produsele de patiserie BITE Bakery cafe, reprezentanții companiei maghiare anunță un nou concept delicios: BITE Sausage & Beer. Prima unitate de acest tip a fost deschisă în urmă cu câteva luni în Budapesta. Ce oferă acest concept? Preparate tradiționale ungurești, combinat cu apetisanții cârnăciori bavarezi și multiple variante pentru începerea zilei cu un mic dejun sățios, cum ar fi clătitele cu banane sau bacon crocant.

Compania caută parteneri pentru noul concept în toate orașele mari din România. Ca și în cazul BITE Bakery Cafe, BITE Sausage & Beer poate fi dezvoltat cu succes în zone aglomerate, cu trafic pietonal intens, cum ar fi centrele comerciale, clădirile corporatiste, universitățile, școlile sau diverse târguri sau festivaluri.

Pentru târguri sau festivaluri, compania vine cu un concept interesant: ”BITE Food Truck” (camionul cu mâncare BITE). ”Acest concept are mare succes în cadrul festivalurilor, când oamenii caută un loc în care să mănâânce produse delicioase, proaspete și de calitate”, spune Riffer Karoly, managerul companiei. Produsele principale oferite de BITE Food Truck sunt: cârnăciorii, pastele, hot-dog, sosuri unice, covrigi și dulciuri.

Brand-ul maghiar BITE oferă astfel 2 concepte interesante pentru cei care vor să-și deschidă o franciză din domeniul gastronomiei: BITE Bakery Cafe și BITE Sausage & Beer. Investiția într-o cafenea BITE Bakery se ridică la circa 55 - 65.000 de euro, sumă ce include taxa de intrare în rețea, costurile de dezvoltare (mașinării și echipamente) și trainigul inițial. Investiția într-un concept Sausage & Beer este ceva mai mică, întrucât echipamentele necesită costuri mai reduse.

Îți surâde oricare dintre aceste două concepte? Găsești mai multe detalii și adresa reprezentanților companiei în catalogul nostru de idei de afaceri!


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.