Diverta renunţă la expansiune în perioada următoare
Cifra de afaceri în 2013 a fost de 11 milioane de euro, principalele segmente fiind: cartea 36%, jucariile 20% și papetaria 24%, informează un comunicat de presă al companiei. Dupa ce anul trecut Diverta a redus suprafețele principalelor magazine din București, retailerul a înregistrat o creștere a vânzărilor/mp de 20% în S1 2014 comparativ cu S2 2013.
In S1 2014, cifra de afaceri a fost de 4,2 milioane de euro, în scădere cu 16% față de S1 2013, dar pe o suprafata de retail cu 30% mai mică. “La sfârșitul lui 2013, dat fiind bugetul mic alocat de români dezvoltarii personale și implicit produselor comercializate de Diverta, am fost nevoiti sa regândim inclusiv suprafețele alocate celor mai performante magazine”, povestește Amalia Buliga, CEO Diverta.
In S1 2014, compania a continuat upgrade-ul conceptului de retail pentru magazinele de top, a extins la Cluj suprafața magazinului existent cu 250 mp, (deschizand o terasă-cafenea pe perioada verii) și în prezent pregatește deschiderea unui nou magazin in țara.
Cartea a fost principalul segment al Divertei în S1 2014, deși gamele de jucării și papetarie au avut creșteri constante de la an la an. Tot în 2014 au fost introduse noi produse adresate tinerilor în zona gadgeturilor și a colecțiilor de papetarie fashion. În această perioadă Diverta pregătește intrarea în magazine a produselor școlare.
Sezonul Back to School a fost devansat de la an la an, iar clienții Diverta au preferat produsele cu licențe în detrimentul produselor basic. Ca urmare Diverta va introduce școlarele începând cu luna iulie, iar gama va conține mult mai multe licențe comparativ cu anul precedent.
Business-ul online a crescut semnificativ, ajungând în S1 2014 la 5% din total business și mai are loc de crestere. 2013 a fost primul an pe profit operațional din perioada de criză, iar rezultatul operațional în S1 2014 s-a imbunatatit cu 300 000 de euro comparativ cu S2 din anul precedent.
“Politica Diverta pentru perioda urmatoare este de consolidare a businessului, ne dorim să îmbunătățim performanța locațiilor actuale și chiar dacă cifra de afaceri este mai mică, important este ca atunci când tragem linie, rezulatul să fie pozitiv și compania să fie stabilă”, a adăugat Amalia Bulia, CEO Diverta.
Sub sloganul "Mereu ceva nou", Diverta este cel mai important retailer de entertainment și dezvoltare personală, cu magazine în cele mai importante orașe ale țării, organizate dupa un concept structurat pe trei zone de interes: "Imi place", "Ma joc si învat" și "Am succes". Diverta pune accent pe noutate și inovație si oferă o soluție de a ține pasul cu viața cotidiană. In magazinele Diverta se găsesc categorii variate de produse precum carte, film, jucării, jocuri video, papetarie.
Articole citite
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Franciza Used Products este parcă făcută pentru conjunctura actuală, când ai nevoie de anumite aparate și echipamente dar nu poți să ți le procuri pe cele de top
Sistemul de franciză DIEGO care și-a demonstrat succesul în domeniul amenajărilor interioare de aproape trei decenii, caută noi parteneri în București și în alte localtăți din România
Cele mai citite
Lidl inaugurează al 138-lea magazin din România.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Când peste 30.000 de vizitatori trec pragul unei expoziții, în numai trei zile, nu poate fi vorba decât despre Frachising Expo Paris, cel mai mare târg de franciză din lume.
În cazul francizei Ciorbe și Plăcinte, tradiția gastronomică românească constituie o garanție că afacerea are viitorul asigurat.
Subiecte populare in Forum
Franciza iubitorilor de animale
M-ar interesa detalii pentru județul Gorj. Mulțumesc!
Grupul Floria atacă piața B2B
Bună. Ma numesc Emilia. Am 44 de ani. Ma interesează o franciza ptr o florărie. Am avut o florărie deschisa în Rm Vilcea. Pe care am închis-o temporar... Vreau sa...
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara
Diverta merge la ASE
Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I V R E M A R T I C O L E....
Petale de viaţă în afaceri
Am vazut un domn nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...
Diverta merge la ASE
Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC
Diverta merge la ASE
DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.