Tradiții turcești la o cafea
Este vorba despre Kahve Dünyası, unul dintre cele mai importante nume din piața cafelei din Turcia. Compania oferă peste 50 de băuturi pe bază de cafea, începând de la binele cunoscute cafele turcești, dar și alte specialități moderne. Locațiile alese de turci sunt două dintre cele mai vechi mall-uri din Capitală, București Mall și Plaza România.
Ciocolata este ingredientul cheie care completează meniul celor de la Kahve Dünyası. Turcii au propria linie de producție pe acest segment și au fost printre primele companii care au servit cafeaua alături de o tabletă de ciocolată.
Kahve Dünyası va concura cu unele dintre cele mai importante francize din piața cafenelelelor în România: Starbucks, Gloria Jean's, Filicori Zecchini, C House. Cu toate acestea, turcii de la Kahve Dünyası nu se dezvoltă în sistem de franciză.
Lanțul de cafenele Kahve Dünyası a fost fondat în anul 2004 și poate fi găsit în cele mai importante orașe din Turcia. În 2011 compania a deschis o unitate și în Londra.
Articole citite
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Franciza Used Products este parcă făcută pentru conjunctura actuală, când ai nevoie de anumite aparate și echipamente dar nu poți să ți le procuri pe cele de top
Sistemul de franciză DIEGO care și-a demonstrat succesul în domeniul amenajărilor interioare de aproape trei decenii, caută noi parteneri în București și în alte localtăți din România
Cele mai citite
Saloanele Magic, un concept de franciză bazat pe o experiență consolidată, inovație și produse premium, își dovedește în fiecare zi profitabilitatea
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subiecte populare in Forum
Franciza iubitorilor de animale
M-ar interesa detalii pentru județul Gorj. Mulțumesc!
Grupul Floria atacă piața B2B
Bună. Ma numesc Emilia. Am 44 de ani. Ma interesează o franciza ptr o florărie. Am avut o florărie deschisa în Rm Vilcea. Pe care am închis-o temporar... Vreau sa...
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara
Diverta merge la ASE
Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I V R E M A R T I C O L E....
Petale de viaţă în afaceri
Am vazut un domn nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...
Diverta merge la ASE
Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC
Diverta merge la ASE
DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.