Ce brand ar fi făcut furori la Oktoberfest

Bere din belșug, mâncăruri alese, muzica pe gustul tuturor și multă voie bună- asta le-au promis organizatorii celor care participă la Oktoberfest, eveniment care are loc în perioada 25 septembrie – 5 octombrie în parcarea Plaza România din București. Am vizitat acest eveniment și într-adevăr putem spune că organizatorii s-au ținut de cuvânt. Ne-ar fi plăcut însă să vedem și un concept care are mare succes în Ungaria: BITE Food Truck (camionul cu mâncare BITE) sau BITE Sausage & Beer.
BITE Food Truck și BITE Sausage&Beer, parte a lanțului BITE, cunoscute și pentru lanțul de cafenele cu același nume, reprezintă o combinație foarte reușită între două concepte: unul maghiar și unul bavarez. Clienții pot gusta preparate tradiționale ungurești, combinate cu apetisanții cârnăciori bavarezi, paste, hot-dog, sosuri unice, servite bineînțeles cu o halbă rece de bere.
”Acest concept are mare succes în cadrul festivalurilor, când oamenii caută un loc în care să poată servi produse delicioase, proaspete și de calitate”, spune Riffer Karoly, managerul companiei.
Reprezentanții brand-ului maghiar oferă acest concept și în franciză și caută parteneri pe teritoriul țării noastre. Conceptele BITE Sausage & Beer sau BITE Food Truck poate fi dezvoltat cu succes în zone aglomerate, cu trafic pietonal intens, cum ar fi centrele comerciale, clădirile corporatiste, universitățile, școlile sau diverse târguri sau festivaluri. Îți place ideea? Găsești toate informațiile despre aceste concept în catalogul nostru de idei de afaceri și, cine știe, poate anul viitor chiar tu vei avea cel mai aglomerat stand de la Oktoberfest.

Articole citite

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, cu peste 2600 de magazine, își dorește alți noi parteneri în toată țara.
Michał Wiśniewski, director consultanță PROFIT system, își împărtășește experiența din afacerile în franciză din Europa Centrală și de Est.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari