Ce brand ar fi făcut furori la Oktoberfest

BITE Sausage & Beer oferă numeroase tipuri de mâncăruri tradiționale ungurești, în combinație cu mult îndrăgiții cârnați bavarezi.
Joi
02.10.2014
Ne-a plăcut atmosfera festivalului însă ne-am fi dorit să găsim și un concept care cu siguranță ar fi atras mulți clienți: BITE Sausage & Beer.
 

Bere din belșug, mâncăruri alese, muzica pe gustul tuturor și multă voie bună- asta le-au promis organizatorii celor care participă la Oktoberfest, eveniment care are loc în perioada 25 septembrie – 5 octombrie în parcarea Plaza România din București. Am vizitat acest eveniment și într-adevăr putem spune că organizatorii s-au ținut de cuvânt. Ne-ar fi plăcut însă să vedem și un concept care are mare succes în Ungaria: BITE Food Truck (camionul cu mâncare BITE) sau BITE Sausage & Beer.

BITE Food Truck și BITE Sausage&Beer, parte a lanțului BITE, cunoscute și pentru lanțul de cafenele cu același nume, reprezintă o combinație foarte reușită între două concepte: unul maghiar și unul bavarez. Clienții pot gusta preparate tradiționale ungurești, combinate cu apetisanții cârnăciori bavarezi, paste, hot-dog, sosuri unice, servite bineînțeles cu o halbă rece de bere.

Acest concept are mare succes în cadrul festivalurilor, când oamenii caută un loc în care să poată servi produse delicioase, proaspete și de calitate”, spune Riffer Karoly, managerul companiei.

Reprezentanții brand-ului maghiar oferă acest concept și în franciză și caută parteneri pe teritoriul țării noastre. Conceptele BITE Sausage & Beer sau BITE Food Truck poate fi dezvoltat cu succes în zone aglomerate, cu trafic pietonal intens, cum ar fi centrele comerciale, clădirile corporatiste, universitățile, școlile sau diverse târguri sau festivaluri. Îți place ideea? Găsești toate informațiile despre aceste concept în catalogul nostru de idei de afaceri și, cine știe, poate anul viitor chiar tu vei avea cel mai aglomerat stand de la Oktoberfest.


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.