Ce brand ar fi făcut furori la Oktoberfest

BITE Sausage & Beer oferă numeroase tipuri de mâncăruri tradiționale ungurești, în combinație cu mult îndrăgiții cârnați bavarezi.
Joi
02.10.2014
Ne-a plăcut atmosfera festivalului însă ne-am fi dorit să găsim și un concept care cu siguranță ar fi atras mulți clienți: BITE Sausage & Beer.
 

Bere din belșug, mâncăruri alese, muzica pe gustul tuturor și multă voie bună- asta le-au promis organizatorii celor care participă la Oktoberfest, eveniment care are loc în perioada 25 septembrie – 5 octombrie în parcarea Plaza România din București. Am vizitat acest eveniment și într-adevăr putem spune că organizatorii s-au ținut de cuvânt. Ne-ar fi plăcut însă să vedem și un concept care are mare succes în Ungaria: BITE Food Truck (camionul cu mâncare BITE) sau BITE Sausage & Beer.

BITE Food Truck și BITE Sausage&Beer, parte a lanțului BITE, cunoscute și pentru lanțul de cafenele cu același nume, reprezintă o combinație foarte reușită între două concepte: unul maghiar și unul bavarez. Clienții pot gusta preparate tradiționale ungurești, combinate cu apetisanții cârnăciori bavarezi, paste, hot-dog, sosuri unice, servite bineînțeles cu o halbă rece de bere.

Acest concept are mare succes în cadrul festivalurilor, când oamenii caută un loc în care să poată servi produse delicioase, proaspete și de calitate”, spune Riffer Karoly, managerul companiei.

Reprezentanții brand-ului maghiar oferă acest concept și în franciză și caută parteneri pe teritoriul țării noastre. Conceptele BITE Sausage & Beer sau BITE Food Truck poate fi dezvoltat cu succes în zone aglomerate, cu trafic pietonal intens, cum ar fi centrele comerciale, clădirile corporatiste, universitățile, școlile sau diverse târguri sau festivaluri. Îți place ideea? Găsești toate informațiile despre aceste concept în catalogul nostru de idei de afaceri și, cine știe, poate anul viitor chiar tu vei avea cel mai aglomerat stand de la Oktoberfest.


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.