Programul de franciză La Doi Paşi se adresează micilor comercianţi tradiţionali care vor să îşi dezvolte o afacere.
Duminică
11.01.2015
Metro încearcă se relanseze reţeaua de franciză La Doi Paşi şi se alătură grupului de francizaţi.
 

În martie 2012, Metro Cash & Carry România ataca segmentul de proximitate prin conceptul LaDoiPaşi, un program de franciză destinat micilor comercianţi. Reţeaua LaDoiPaşi s-a extins rapid, în toate judeţele ţării, numârând la un moment dat circa 700 de unităţi. Anul trecut însă, aproximativ 90 de unităţi LaDoiPaşi au dispărut de pe piaţă. Retailerul a venit la final de 2014 cu un nou format de magazin,  menit să relanseze extinderea reţelei.

Astfel, Metro a deschis în Bucureşti, pe şoseaua Stefan cel Mare, zonă cu o prezenţă puternică a retailerului Mega Image, primul concept store al reţelei LaDoiPaşi. Magazinul are un logo nou şi o imagine uşor diferită faţă de magazinle LaDoiPaşi operate de francizaţii Metro şi se axează pe sortimentaţia de produse proaspete.

„Acest Mastershop, coordonat de către angajaţii Metro România, este o platformă de testare în condiţii reale, în piaţă”, arată reprezentanţii retailerului. „Vrem să obţinem informaţii de prima mână şi un feedback valoros în cadrul acestei etape de testare, astfel încât să putem ajusta şi îmbunătăţi conceptul pentru viitor”.

Marii retaileri care au atacat segmentul de proximitate în România sunt Carrefour, cu franciza Express, Mega Image cu franciza Shop&Go şi Metro cu franciza LaDoiPaşi. La finalul anului trecut şi francezii de la Auchan au anunţat că pregătesc lansarea unui lanţ de magazine de proximitate în ţara noastră, sub brand-ul A 2 pas.


Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

KFC și Pizza Hut merg la munte

O sa le meagra bine sigur. Multa bafta!_________________________________Steve WorksPizzeria Napoli

4 Declaratii
Final 04.07.2015
Franciza Express se extinde și în afara Bucureștiului

Provincia a ramas de izbeliste...umblam ca bezmeticii dupa un loc de munca si cu sanse minime

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Retailerii cu cele mai multe reclame în perioada Paştelui

Nu ma asteptam ca Metro sa fie cap de lista la reclame...

4 Declaratii
Final 12.05.2015
Premieră pe piața de retail din România

Ce bine ar fi daca romanii s-ar intoarce acasa.Toti si-ar dori dar aici ce sa faca?

4 Declaratii
Final 12.05.2015
Prăjiturile la mare căutare

Numai cand privesti fotagrafia atasata si papilele gustative o iau razna...Cui nu i plac dulciurile?

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Prăjiturile la mare căutare

Inutil sa adaug ploaia torentiala din cavitatea bucala...minunat ca apar si alte produse pentru ca numarul celor  "dulci" (medical) din pacate este in crestere

3 Declaratii
Final 08.05.2015
Prăjiturile la mare căutare

Romanii stiu sa sarbatoreasca si fara dulciuri nu ar mai fi sarbatoare...fara cozonac este imposibil sa sarbatoresti Sfintele sarbatori pascale

3 Declaratii
Final 07.05.2015
Premieră pe piața de retail din România

Ce bine ar fi daca pe langa piata de desfacere am fi si producatori de orice...ceva care sa ne dea un raspuns la intrebarea:ce lasam in urma noastra ?

4 Declaratii
Final 27.04.2015