Cu o istorie de 100 de ani, brandul Leonidas este numărul 1 în lume la vânzarea de ciocolată belgiană de calitate, cu peste 100 de sortimente de praline comercializate în peste 1400 de magazine din toată lumea.
Marţi
03.03.2015
Sărbătorile dedicate femeii la începutul primăverii cresc veniturile uneia dintre cele mai dulci francize din piaţa de profil.
 

Prima săptămână a primăverii este un prilej prin care francizele care oferă produse dedicate femeilor să-şi mărească substanţial veniturile. Fie că vorbim despre o bijuterie, un buchet de flori sau de o atenţie dulce – orice cadou este binevenit pentru răsfăţatele acestor prime zile cu soare. Leonidas ne oferă mai multe informaţii despre efectul pe care ciocolata îl are asupra femeilor şi despre cum cresc vânzările companiei în această perioadă.

Un studiu realizat Cult Market Research pentru companie ne arată că bărbaţii care aleg să ofere în dar unei femei o cutie cu ciocolată au 41% şanse să o cucerească prin răsfăţ, 21% dintre ei sunt văzuţi ca sinceri şi 52% sunt consideraţi şic şi moderni, arată un comunicat de presă al companiei.

Astfel, 32% dintre femeile din studiu consideră că bărbatul care oferă cadou ciocolată le apreciază cu adevărat, iar bărbaţii care oferă astfel de cadouri sunt percepuţi ca fiind atenţi la nevoile femeilor de către 42% dintre respondente. În schimb, doar 23% dintre femei consideră acelaşi lucru despre flori.

"Ciocolata este considerată un afrodisiac şi, mai mult decât atât, femeile care primesc cadou praline de ciocolată simt că sunt mai preţuite decât femeile care primesc flori. Florile sunt percepute mai mult ca un accesoriu, o extensie a cadoului. Ciocolata, în schimb, inspiră răsfăţ, fineţe şi e un cadou care arată preţuire pentru persoana care îl primeşte", spune Ion Codreanu, master francizor Leonidas în România.

Ciocolata este considerată un cadou sincer de 21% dintre femei, pe când florile sunt considerate un cadou sincer de doar 15% dintre acestea. Mai mult, 40% dintre femei consideră sinceritatea o caracteristică obligatorie a bărbatului ideal. În privinţa tipului de cadou, femeile primesc frecvent ciocolată (19%), bijuterii (15%) şi îmbrăcăminte (9%), ocazional însoţite de flori.

Anul trecut, Leonidas Ciocolată Belgiană a vândut în prima săptămână din martie aproximativ 1,5 tone de praline de ciocolată, o creştere de 20% faţă de perioada similară a anului precedent. Aproximativ 60% dintre cei care cumpără praline de ciocolată pentru a le oferi în această perioadă sunt bărbaţi.

Conceptul Leonidas a fost adus prin franciză în țara noastră. Ion Codreanu este unul dintre cei doi reprezentanți ai brand-ului în România. Antreprenorul deține propria ciocolaterie în Piața Dorobanti și are trei parteneri francizați, în Bucureşti, Brașov şi Iaşi. Toate magazinele Leonidas din întreaga lume se aprovizionează de la aceeași fabrică, aflată în Belgia și toate comercializează aceleași tipuri de praline.


Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Panda iubeşte Asia

Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare... 

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu   unde-i nu-i durere si suspin

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Panda iubeşte Asia

Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar  daca numai dus un mic numar dintre...

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Panda iubeşte Asia

Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...

3 Declaratii
Final 12.02.2015
Un nou concept echilibrat

Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti

3 Declaratii
Final 03.02.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...

2 Declaratii
Final 25.01.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.

2 Declaratii
Final 14.01.2015