Nespresso vine în România
Nespresso, companie de referinţă la nivel global în domeniul cafelei porţionate premium, a anunţat deschiderea operaţiunilor sale comerciale în România. Începând din luna ianuarie a acestui an, compania ainternalizat activităţile legate de gama sa profesională de la un partener extern, iar la începutul lunii iunie va lansa în România un magazine online precum şi serviciul exclusiv de asistenţă telefonică dedicat clienţilor. Primul Nespresso Boutique din Bucureşti îşi va deschide porţile spre finalul verii.
„Clienţii profesionali din România s-au bucurat deja, în ultimii 5 ani, de cafeaua de cea mai înaltă calitate Nespresso şi au fost extrem de mulţumiţi de produsele noastre. Dorim acum să le oferim tuturor iubitorilor de cafea experienţa inegalabilă a unei băuturi excepţionale, chiar la ei acasă, experienţă de care beneficiază deja alte 62 de ţări la nivel global” a afirmat Christophe Cornu, Director Executiv Comercial al Nestlé Nespresso S.A.
Nespresso este acum unic distribuitor al produselor Nespresso Business Solutions destinate birourilor, hotelurilor, restaurantelor şi cafenelelor de top din România. Nespresso oferă clienţilor săi din segmentul profesional o gamă diversificată de cafele Grands Crus de cea mai înaltă calitate şi aparate dedicate, asigurându-le în acelaşi timp servicii şi soluţii personalizate, pentru a le satisface nevoile specifice.
„În calitate de partener recunoscut al restaurantelor de lux din întreaga lume, suntem nerăbdători să dezvoltăm relaţii cu localurile româneşti specializate în gastronomie fină. Astfel, dorim să aducem în birouri şi în hoteluri şi restaurante de înaltă clasă cea mai bună cafea, o experienţă rafinată pentru angajaţi şi oaspeţi”, a declarat Sonia Năstase, Country Manager Nespresso România.
Din recolta mondială de cafea, numai 1-2% îndeplineşte cerinţele stricte de calitate şi profil aromatic stabilite de Nespresso pentru sortimentele sale Grands Crus. Brandul oferă o gamă de 23 de sortimente Grands Crus de înaltă calitate pentru a fi savurate acasă şi 10 sortimente Grands Crus pentru clienţii din segmentul de afaceri, pentru a satisface toate exigenţele clienţilor săi.
„Lansarea Nespresso pe piaţa din România reflectă încrederea pe care o avem în economia românească. Aproximativ 90% dintre români beau cafea. În ultimii ani, obiceiurile lor au devenit mai sofisticate, şi, ca urmare, piaţa cafelelor de specialitate a cunoscut o creştere puternică. Suntem de părere că potenţialul în România pentru cafeaua porţionată premium Nespresso este semnificativ”, a incheiat Sonia Năstase.
Un studiu recent arata ca un roman consuma, anual, 2,3 kilograme de cafea, cifra ce plaseaza Romania pe locul 49 intr-un clasament mondial al consumului de cafea, conform unui studiu realizat de World Research Institute si dat publicitatii de curand. Printre cele mai cautate marci de cafea se numara Kraft, Strauss, Nestle, Tchibo si Fortuna, care detin, in total, 82,8% din piata de cafea la nivel mondial.
Articole citite
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.
Cele mai citite
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Un joc de culoare, arome și texturi - preparatele culinare japoneze oferite de Wasabi Running Sushi ne încântă simțurile de 5 ani.
Lanțurile de restaurante în franciză KFC și Pizza Hut au angajat 70 de tineri pentru noile locații pe care le vor deschide la 1 septembrie.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Subiecte populare in Forum
KFC și Pizza Hut merg la munte
O sa le meagra bine sigur. Multa bafta!_________________________________Steve WorksPizzeria Napoli
Franciza Express se extinde și în afara Bucureștiului
Provincia a ramas de izbeliste...umblam ca bezmeticii dupa un loc de munca si cu sanse minime
Retailerii cu cele mai multe reclame în perioada Paştelui
Nu ma asteptam ca Metro sa fie cap de lista la reclame...
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca romanii s-ar intoarce acasa.Toti si-ar dori dar aici ce sa faca?
Prăjiturile la mare căutare
Numai cand privesti fotagrafia atasata si papilele gustative o iau razna...Cui nu i plac dulciurile?
Prăjiturile la mare căutare
Inutil sa adaug ploaia torentiala din cavitatea bucala...minunat ca apar si alte produse pentru ca numarul celor "dulci" (medical) din pacate este in crestere
Prăjiturile la mare căutare
Romanii stiu sa sarbatoreasca si fara dulciuri nu ar mai fi sarbatoare...fara cozonac este imposibil sa sarbatoresti Sfintele sarbatori pascale
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca pe langa piata de desfacere am fi si producatori de orice...ceva care sa ne dea un raspuns la intrebarea:ce lasam in urma noastra ?