Rețeta de succes a francizei
Unul dintre principalele obiective pe care rețeaua de patiserii cafenele BITE și le-a stabilit se numără inovația continuă pentru a asigura un business de succes. Acestuia i se alătură adaptarea la provocările mediului înconjurător împreună cu stabilirea permanentă a unor obiective pentru viitor. Business-ul care are la bază întreaga gastronomie maghiară, pe lângă mult îndrăgitele produse cu specific unguresc, a introdus două noi produse: plăcinta cu carne de porc și sos de roșii și plăcinta cu carne de pui și sos de ciuperci.
Reprezentanții companiei continuă și dezvoltarea rețelei de franciză a conceptului Food Truck Bite. Acestea vor păstra în continuare delicioasele preparate din carne de porc la grătar, dar și tot felul de tipuri de sandvișuri, burgeri. Meniurile au primit însă și un nou preparat: înghețata de primăvară carfe poate fi consumată chiar pe terasa amenajată în fața restaurantului mobil.
Dezvoltarea rețelei de franciză și investirea permanentă în produse de calitate este confirmată și de reprezentanții Asociației Maghiare de Franciză, unde BITE a aderat de curând. ”Asociația de Franciză are o experiență considerabilă în acest domeniu datorită perioadei îndelungate în care a activat în acest domeniu. BITE oferă într-adevăr partenerilor o rețetă de succes și bucuroși că aceștia ni s-au alăturat pentru că la rândul nostru putem beneficia de sfaturile unor experți în piață”, a declarat Riffer Károly, CEO-ul companiei.
Brand-ul maghiar BITE oferă 2 concepte interesante pentru cei care vor să-și deschidă o franciză din domeniul gastronomiei: BITE Bakery Cafe și BITE Sausage & Beer (conceptul Food Truck). Rreprezentanții companiei caută parteneri în țara noastră. Investiția într-o cafenea BITE Bakery se ridică la circa 55 - 65.000 de euro, sumă ce include taxa de intrare în rețea, costurile de dezvoltare (mașinării și echipamente) și trainigul inițial. Investiția într-un concept Sausage & Beer este ceva mai mică, întrucât echipamentele necesită costuri mai reduse.
Articole citite
Un concept autohton, franciză profitabilă
/30.11.2025
Dogu este un concept care a devenit o franciză de success și are deja un nume pe piața din România.
Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.
Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.
Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Cele mai citite
Vitamix, pe piața francizelor
/15.12.2025
Brandul Vitamix, cunoscut deja la nivel național pe piața suplimentelor alimentare, oferă noi oportunități de parteneriat prin lansarea propriului sistem de franciză.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Operând în peste 20 de țări din întreaga lume, Verbatoria este o rețea globală de centre specializate în testarea neurometrică și identificarea talentelor umane înnăscute.
Industria fitness înregistrează o creștere fără precedent, cea mai dinamică tehnică, Pilates, fiind cea mai reprezentativă și atractivă în sistemul de franciză.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari