Rețeta de succes a francizei

Unul dintre principalele obiective pe care rețeaua de patiserii cafenele BITE și le-a stabilit se numără inovația continuă pentru a asigura un business de succes. Acestuia i se alătură adaptarea la provocările mediului înconjurător împreună cu stabilirea permanentă a unor obiective pentru viitor. Business-ul care are la bază întreaga gastronomie maghiară, pe lângă mult îndrăgitele produse cu specific unguresc, a introdus două noi produse: plăcinta cu carne de porc și sos de roșii și plăcinta cu carne de pui și sos de ciuperci.
Reprezentanții companiei continuă și dezvoltarea rețelei de franciză a conceptului Food Truck Bite. Acestea vor păstra în continuare delicioasele preparate din carne de porc la grătar, dar și tot felul de tipuri de sandvișuri, burgeri. Meniurile au primit însă și un nou preparat: înghețata de primăvară carfe poate fi consumată chiar pe terasa amenajată în fața restaurantului mobil.
Dezvoltarea rețelei de franciză și investirea permanentă în produse de calitate este confirmată și de reprezentanții Asociației Maghiare de Franciză, unde BITE a aderat de curând. ”Asociația de Franciză are o experiență considerabilă în acest domeniu datorită perioadei îndelungate în care a activat în acest domeniu. BITE oferă într-adevăr partenerilor o rețetă de succes și bucuroși că aceștia ni s-au alăturat pentru că la rândul nostru putem beneficia de sfaturile unor experți în piață”, a declarat Riffer Károly, CEO-ul companiei.
Brand-ul maghiar BITE oferă 2 concepte interesante pentru cei care vor să-și deschidă o franciză din domeniul gastronomiei: BITE Bakery Cafe și BITE Sausage & Beer (conceptul Food Truck). Rreprezentanții companiei caută parteneri în țara noastră. Investiția într-o cafenea BITE Bakery se ridică la circa 55 - 65.000 de euro, sumă ce include taxa de intrare în rețea, costurile de dezvoltare (mașinării și echipamente) și trainigul inițial. Investiția într-un concept Sausage & Beer este ceva mai mică, întrucât echipamentele necesită costuri mai reduse.

Articole citite

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Cele mai citite

Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Titlul reprezintă motto-ul Papírny Moudrý, fabrica cehă care a devenit unul dintre cei mai importanți producători de „capcane de muște”, mizând pe globalizare.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
O înțelegere corectă între o franciză și o celebritate din lumea internetului este posibilă, cu condiția ca ambele părți să abordeze subiectul cu profesionalism și să își protejeze interesele.
Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari