Rețeta de succes a francizei

BITE este un concept creat de 2 antreprenori maghiari. După extinderea cu succes pe piața maghiară, compania caută francizați și în România.
Vineri
10.04.2015
Investirea în produse noi și adaptarea la cerințele pieței- sunt două ingrediente pe care rețeaua de franciză Bite le folosește permanent.
 

Unul dintre principalele obiective pe care rețeaua de patiserii cafenele BITE și le-a stabilit se numără inovația continuă pentru a asigura un business de succes. Acestuia i se alătură adaptarea la provocările mediului înconjurător împreună cu stabilirea permanentă a unor obiective pentru viitor. Business-ul care are la bază întreaga gastronomie maghiară, pe lângă mult îndrăgitele produse cu specific unguresc, a introdus două noi produse: plăcinta cu carne de porc și sos de roșii și plăcinta cu carne de pui și sos de ciuperci.

Reprezentanții companiei continuă și dezvoltarea rețelei de franciză a conceptului Food Truck Bite. Acestea vor păstra în continuare delicioasele preparate din carne de porc la grătar, dar și tot felul de tipuri de sandvișuri, burgeri. Meniurile au primit însă și un nou preparat: înghețata de primăvară carfe poate fi consumată chiar pe terasa amenajată în fața restaurantului mobil.

Dezvoltarea rețelei de franciză și investirea permanentă în produse de calitate este confirmată și de reprezentanții Asociației Maghiare de Franciză, unde BITE a aderat de curând. ”Asociația de Franciză are o experiență considerabilă în acest domeniu datorită perioadei îndelungate în care a activat în acest domeniu. BITE oferă într-adevăr partenerilor o rețetă de succes și bucuroși că aceștia ni s-au alăturat pentru că la rândul nostru putem beneficia de sfaturile unor experți în piață”, a declarat Riffer Károly, CEO-ul companiei.

Brand-ul maghiar BITE oferă 2 concepte interesante pentru cei care vor să-și deschidă o franciză din domeniul gastronomiei: BITE Bakery Cafe și BITE Sausage & Beer (conceptul Food Truck). Rreprezentanții companiei caută parteneri în țara noastră. Investiția într-o cafenea BITE Bakery se ridică la circa 55 - 65.000 de euro, sumă ce include taxa de intrare în rețea, costurile de dezvoltare (mașinării și echipamente) și trainigul inițial. Investiția într-un concept Sausage & Beer este ceva mai mică, întrucât echipamentele necesită costuri mai reduse.


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciză pregătită de Halloween /27.10.2025

Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.

Plug In Cafe, o francizǎ cu viziune /21.10.2025

Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.

Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat /01.10.2025

Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.