Fornetti încheie cu succes reorganizarea

Anul 2015 arată un trend pozitiv pentru Fornetti, cu creștere a vânzărilor de până la 15%, 70 de magazine deschise și noi investiții în modernizarea magazinelor.
Miercuri
17.06.2015
Una dintre cele mai extinse francize din ţara noastră anunţă planuri interesante până în 2017.
 

Fornetti este din nou o companie de patiserie independentă și de succes, o dată încheiat planul de reorganizare, îndeplinind toate obligațiile asumate către creditori, bănci și parteneri, a anunţat compania într-un comunicat de presă transmis redacţiei.

Compania s-a străduit, în ultimii 3 ani, să mențină cei peste 400 de angajați și calitatea ridicată a produselor livrate zilnic pentru mai mult de 200.000 de consumatori, în România.

În următoarele 8 săptămâni, administratorii judiciari vor propune închiderea procedurii de reorganizare, iar din momentul rămânerii definitive a sentinței judecătorului sindic compania își va continua activitatea fără supravegherea administratorilor judiciari.

Anul 2015 arată un trend pozitiv, cu creștere a vânzărilor de până la 15%, 70 de magazine deschise și noi investiții în modernizarea magazinelor. Cifrele confirmă creșterea comunicată și la începutul acestui an.

„Doresc să mulțumesc personal dar și în numele companiei pe care o reprezint, consumatorilor și partenerilor, furnizorilor, creditorilor și administratorilor judiciari pentru spijinul acordat și atitudinea pozitivă manifestată pe întreaga durată a acestei dificile perioade de reorganizare”, a declarat Csaba Toth, director general Fornetti România.

Urmează vremuri interesante – din luna august a acestui an, compania va începe implementarea de noi proiecte, introducerea de noi produse și modernizarea magazinelor Fornetti, iar implementarea planurilor sunt în măsură să susțină o creștere accentuată până în anul 2017.


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.