Fornetti încheie cu succes reorganizarea

Anul 2015 arată un trend pozitiv pentru Fornetti, cu creștere a vânzărilor de până la 15%, 70 de magazine deschise și noi investiții în modernizarea magazinelor.
Miercuri
17.06.2015
Una dintre cele mai extinse francize din ţara noastră anunţă planuri interesante până în 2017.
 

Fornetti este din nou o companie de patiserie independentă și de succes, o dată încheiat planul de reorganizare, îndeplinind toate obligațiile asumate către creditori, bănci și parteneri, a anunţat compania într-un comunicat de presă transmis redacţiei.

Compania s-a străduit, în ultimii 3 ani, să mențină cei peste 400 de angajați și calitatea ridicată a produselor livrate zilnic pentru mai mult de 200.000 de consumatori, în România.

În următoarele 8 săptămâni, administratorii judiciari vor propune închiderea procedurii de reorganizare, iar din momentul rămânerii definitive a sentinței judecătorului sindic compania își va continua activitatea fără supravegherea administratorilor judiciari.

Anul 2015 arată un trend pozitiv, cu creștere a vânzărilor de până la 15%, 70 de magazine deschise și noi investiții în modernizarea magazinelor. Cifrele confirmă creșterea comunicată și la începutul acestui an.

„Doresc să mulțumesc personal dar și în numele companiei pe care o reprezint, consumatorilor și partenerilor, furnizorilor, creditorilor și administratorilor judiciari pentru spijinul acordat și atitudinea pozitivă manifestată pe întreaga durată a acestei dificile perioade de reorganizare”, a declarat Csaba Toth, director general Fornetti România.

Urmează vremuri interesante – din luna august a acestui an, compania va începe implementarea de noi proiecte, introducerea de noi produse și modernizarea magazinelor Fornetti, iar implementarea planurilor sunt în măsură să susțină o creștere accentuată până în anul 2017.


Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciză pregătită de Halloween /27.10.2025

Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.

Plug In Cafe, o francizǎ cu viziune /21.10.2025

Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.

Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat /01.10.2025

Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.