Spartan se extinde în București

“Credem că la baza volumului mare de vânzări pe care l-am anticipat, și care se și confirmă până acum, stă franciza Spartan, un concept de foarte bună calitate care și-a confirmat deja succesul atât în București, cât și în alte mari orașe din țară. Mega Mall, chiar dacă este un mall nou, are un trafic bun și în continuă creștere, iar noi oferim produse de calitate la un preț corect și promoții periodice, lucru apreciat de clienții acestui tip de restaurante”, a declarat Constantin Puiu, Senior Partner Spartan Food, care a preluat franciza Spartan pentru Mega Mall București.
Luni
05.09.2016
Rețeaua își propune să deschidă câte un restaurant în fiecare mare centru comercial din capitală.
 

Cu o investiție de 70.00 de euro, lanțul de restaurante de tip fast-food Spartan a deschis o nouă unitate în Mega Mall București și estimează vânzări de circa 600.000 de euro în primul an de activitate. La ora actuală, sub marca Spartan funcționează 24 de restaurante în toată țara.

“Investiția pe care am făcut-o s-a concretizat așa cum ne-am dorit și datorită echipei Mega Mall, cu care am colaborat foarte strâns, precum și ca urmare a traficului numeros și diversificat de aici. De asemenea, implicarea echipei mele este foarte importantă pentru a crea o atmosferă plăcută și prietenoasă pentru clienți, dar și pentru a putea preîntâmpina și rezolva problemele inerente la deschiderea unui nou restaurant. Extinderea noastră în București, în această a doua locație, s-a bazat pe succesul restaurantului Spartan din Sun Plaza Shopping Center, primul deschis în București și inaugurat în mai 2014. Restaurantul a înregistrat în iunie 2016 o creștere a cifrei de vânzări de peste 40%, față de aceeași lună a anului trecut, rezultat excelent datorat traficului foarte mare generat de chiriașii importanți și foarte bine aleși din acest centru comercial. Succesul din Sun Plaza a constituit rampa de lansare a extinderii din Bucuresti”, a adăugat Constantin Puiu.

În prezent, în Spartan Mega Mall se înregistrează un trafic de aproximativ 10.000 de clienți pe lună, cifră obținută din numărul de bonuri eliberate la casă, dar majoritatea clienților nu cumpără doar pentru ei, astfel că cifra totală a clienților serviți se situează la circa 15.000.

Planul de dezvoltare a rețelei Spartan pentru București include deschiderea a încă trei noi restaurante pentru anul în curs și inaugurarea a încă două în 2017. Acestea se vor adăuga celor din Sun Plaza și Mega Mall, și vor fi deschise atât de Spartan Food Restaurante, compania deținută de Constantin Puiu, cât și de alți francizați.

“Extinderea în capitală se produce ca o mișcare firească, pentru că Bucureștiul a confirmat că este potrivit ca destinație strategică pentru franciza Spartan. Bucureștenii apreciază conceptul original, stilul de meniu și orientarea noastră către mâncare sănătoasă, factori ce ne diferențiază de majoritatea fast-food-urilor existente la ora actuală pe piață”, declară Ștefan Mandachi, CEO Strong MND, compania deținătoare a francizei Spartan.

Spartan este o rețea de restaurante care a plecat de la un concept de inspirație grecească pe care l-a individualizat într-un mod original. În momentul de față, cele cinci sosuri servite in restaurantele Spartan sunt marcă înregistrată. Rețetele folosite sunt pe bază de carne frăgezită în iaurt, care nu conține aditivi, iar lipia sau pyta, cum apare în meniu, este pregătită în fața clientului. Toate produsele din carne sunt în prealabil supuse analizelor.

Lanțul de restaurante a fost fondat în 2012 de Ștefan Mandachi și numără 24 de restaurante, dintre care 11 sunt restaurante proprii și alte 13 sunt în sistem de franciză, deschise în capitală și în 15 orașe din țară: Suceava, Arad, Brașov, Iași, Cluj, Timișoara, Botoșani, Galați, Brăila, Focșani, Târgu-Jiu, Craiova, Pitești, Turnu-Severin, Deva.

SC Spartan Food Restaurante SRL este firma care a primit franciza Spartan pentru Mega Mall. Compania a fost înființată de Constantin Puiu în anul 2014 și a înregistrat în 2015 o cifră de afaceri de peste 500.000 de euro.


Maria Vaschi
ziarist

Articole citite

Plug In Cafe, o francizǎ cu viziune /21.10.2025

Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.

Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat /01.10.2025

Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.