Primul espresso bar „retail-in-retail” din România

Lansat oficial, cu o investiție de 350.000 de euro, Brewtiful îşi propune să aducă mai mulți clienți la punctul de vânzare prin conceptul retail-in-retail. Primele locaţii Brewtiful sunt active deja în 6 magazine QuickMobile şi SOLE din Bucureşti, Cluj-Napoca, Baia-Mare, Timişoara şi Constanţa.
O franciză Brewtiful la cheie presupune un espresso bar dotat cu espressor, consumabile şi cafea premium. Acesta este amplasat în interiorul unui magazin, bancă sau locaţie HoReCa, fără a ocupa foarte mult spaţiu, dar oferind, în acelaşi timp, o experienţă deosebită vizitatorilor şi clienţilor deja existenţi.
„Brewtiful a fost creat pe conceptul retail-in-retail şi îşi propune să crească numărul de clienţi în orice tip de magazin, dar şi rata de fidelizare a acestora, prin oferirea vizitatorilor din locaţii posibilitatea de a cumpăra şi o cafea de specialitate, preparată de barista, cu echipamente premium şi metode de brewing artizanale”, declară Viorel Stoiean, Managing Director, Brewtiful.
Investiţia într-o astfel de franciză ajunge la circa 40.000 euro, oscilând în funcţie de specificul retailului în care este amplasată. Suma include, pe lângă cele menţionate, şi training de specialitate, respectiv un supervizor full time.
După o investiţie de 350.000 euro, franciza Brewtiful a atras deja 3 parteneri din zona de retail şi HoReCa. În plus, în primul an de la lansare, business-ul îşi propune să acopere toate oraşele importante din ţară, cu circa 30 de puncte Brewtiful active în diverse lanţuri de magazine, banking și HoReCa.
”Partenerii cu care discutăm sunt din retailul de produse electro-IT, librării, dar și alte locații premium, care doresc creșterea numărului de vizitatori și fidelizarea clienților existenți”, explică Managing Director-ul Brewtiful.
Potrivit acestuia, brandul Brewtiful a atras inclusiv atenția unor nume importante din banking, care caută metode de a poziționa sediile și sucursalele bancare ca locații prietenoase și accesibile.
Dacă obiectivul pe termen scurt al conceptului Brewtiful este extinderea națională, în toate orașele importante din țară, la un an după validarea succesului pe piața din România, franciza urmează să se extindă și la nivel internațional. Țările vizate sunt cele tradiţional consumatoare de cafea, respectiv Grecia, Turcia, Polonia, Germania sau Marea Britanie.
Articole citite

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Te-ai gândit să începi o afacere și ai nevoie de finanțare? În perioada următoare, zece mii de antreprenori vor fi selectați pentru a semna acordurile de finanțare prin intermediul programului Start-up Nation 2018, prin care se vor acorda până la 200.000 de lei per proiect.
Radu Tănase, fondator al Calif și Condimental, a anunțat în cadrul evenimentului Fast Forward Business Summit, care a avut loc in 27 septembrie a.c., că va lansa business-ul de franciză pentru brandul Condimental de Calif.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari