KFC face angajări în cele 60 de locații din țară

“La KFC căutăm oameni pe bune, indiferent de vârstă, experiența în domeniu sau cursurile absolvite. Ne dorim persoane care vor să învețe și să avanseze în cadrul companiei, cărora le punem la dispoziție know how-ul acumulat de-a lungul timpului în industria de food. Avem multe povești de succes în companie, în cei aproape 20 de ani de când suntem pe piața din România, povești ale unor oameni care au început pe poziții de entry level și au ajuns în poziții de conducere. Așteptăm următoarea generație care să ne arate că poate ajunge în top.” Mark Hilton, Business Franchise Consultant, KFC România.
Joi
13.10.2016
Cei interesați de un loc de muncă la KFC pot opta pentru posturile de casier sau bucătar, fie că au sau nu experienţă în acest domeniu.
 

CV-ul poate fi completat online, însă oricine poate merge fără CV direct în restaurante, unde poate completa foaia de tavă transformată într-un CV creativ, primit odată cu fiecare comandă. Pe lângă aspectele standard ale unui CV, aplicanții sunt invitați să completeze și câmpuri precum muzica pe care o ascultă, porecla din liceu, serialele preferate sau numărul de prieteni pe care îl au pe Facebook.

Compania pune la dispoziția proaspeților angajați traininguri specializate: de la instruire practică în restaurante, realizată de personal autorizat, la training-uri online, sub formă de cursuri și teste. Toate acestea le vor facilita integrarea în echipă și îi vor ajuta să cunoască toate atribuțiile jobului pentru care optează.

Lanțul de restaurante oferă o serie de beneficii, precum bonusuri de fidelitate sau creșteri salariale corelate cu vechimea. Un alt plus pentru angajați îl constituie programul flexibil, care poate fi adaptat conform necesităților fiecăruia. Aceștia pot opta fie pentru program full time, fie part time de patru sau șase ore, fie pot lucra doar în weekend (vinerea, sâmbăta și duminica).

În România, lanţul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licenţa pentru România fiind acordată în 1997 companiei US Food Network şi numără 60 de restaurante atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe.


Maria Vaschi
ziarist

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.