KFC face angajări în cele 60 de locații din țară

“La KFC căutăm oameni pe bune, indiferent de vârstă, experiența în domeniu sau cursurile absolvite. Ne dorim persoane care vor să învețe și să avanseze în cadrul companiei, cărora le punem la dispoziție know how-ul acumulat de-a lungul timpului în industria de food. Avem multe povești de succes în companie, în cei aproape 20 de ani de când suntem pe piața din România, povești ale unor oameni care au început pe poziții de entry level și au ajuns în poziții de conducere. Așteptăm următoarea generație care să ne arate că poate ajunge în top.” Mark Hilton, Business Franchise Consultant, KFC România.
Joi
13.10.2016
Cei interesați de un loc de muncă la KFC pot opta pentru posturile de casier sau bucătar, fie că au sau nu experienţă în acest domeniu.
 

CV-ul poate fi completat online, însă oricine poate merge fără CV direct în restaurante, unde poate completa foaia de tavă transformată într-un CV creativ, primit odată cu fiecare comandă. Pe lângă aspectele standard ale unui CV, aplicanții sunt invitați să completeze și câmpuri precum muzica pe care o ascultă, porecla din liceu, serialele preferate sau numărul de prieteni pe care îl au pe Facebook.

Compania pune la dispoziția proaspeților angajați traininguri specializate: de la instruire practică în restaurante, realizată de personal autorizat, la training-uri online, sub formă de cursuri și teste. Toate acestea le vor facilita integrarea în echipă și îi vor ajuta să cunoască toate atribuțiile jobului pentru care optează.

Lanțul de restaurante oferă o serie de beneficii, precum bonusuri de fidelitate sau creșteri salariale corelate cu vechimea. Un alt plus pentru angajați îl constituie programul flexibil, care poate fi adaptat conform necesităților fiecăruia. Aceștia pot opta fie pentru program full time, fie part time de patru sau șase ore, fie pot lucra doar în weekend (vinerea, sâmbăta și duminica).

În România, lanţul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licenţa pentru România fiind acordată în 1997 companiei US Food Network şi numără 60 de restaurante atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe.


Maria Vaschi
ziarist

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.