Franciza gratuită cu arome orientale

Motiko România pregăteşte deschiderea celei de a treia locaţii în Bucureşti, tot în cadrul galeriilor comerciale dintr- un mall, de această dată în cel mai mare: Mega Mall. După locaţiile din AFI Palace şi Park Lake, Silviu Dragoş, directorul comercial si master francizor Motiko pentru România, spune că a trei locaţie va fi deschisă în luna decembrie, pentru a întâmpina clienţii din cele trei locaţii deschise, în ajun de sărbători, cu aromele orientale ale prăjiturilor cu specific japonez.
Despre posibilităţile de extindere a francizei Motiko în România am vorbit cu Silviu Dragos, director comercial Motiko.
Cum ai ajuns francizor Motiko?
Motiko este o franciză pe care am preluat-o din Republica Moldova, prima dată a fost tatăl meu acolo,are o afacere în derulare, i-a plăcut produsul foarte mult, apoi l-am încercat şi eu, mergând la el în vizită. Am vrut să aduc produsul în România şi i-am contactat pe cei de la Motiko. Ei au mai încercat să intre pe piaţa românească, dar s-au lovit de câteva probleme culturale, probleme juridice şi de resurse umane. Aşa că au decis să încheiem un contract de master francizor.
Cum intenţionezi să dezvolţi acest business?
În primul an de funcţionare vrem să deschidem 4-5 locaţii în mall-uri din Bucureşti, apoi ne vom extinde în HORECA. Ulterior intenţionăm să ne extindem şi în reţele de supermarketuri, dar cu un produs puţin diferit, Motiko Desert, acesta fiind Motiko Luxury Desert. Produsul Motiko Desert va fi pe bază de îngheţată şi va fi produs aici, în România, în timp ce prăjiturelele Motiko Luxury Desert sunt produse în Republica Moldova.
Comercializaţi produse premium, cum se explică faptul că nu sunteţi prezenţi în Băneasa Shopping City sau în Promenada?
Am încercat de foarte multe ori, dar este o mare aglomerrare de cereri în cele două mall+uri, ori din această cauză şi chiriile sunt foarte mari. Noi încercăm să găsim un echilibru între costuri şi vânzări. Fiind un brand la început de drum, nu suportă costuri mari pentru comercializare. Investim mult în marketing, în publicitate, dar creşterea este lentă pentru produsele premium, mai ales în sezonul de iarnă. Eu am investit până acum cam 45.000 de euro, iar cu costurile din prezent investiţia se amortiyeayă cam în 3 ani. Suntem în negocieri cu administratorii spaţiilor pentru reducerea chiriilor, dar este destul de dificil. Când vom intra şi pe horeca şi în supermarketuri, atunci timpul de recuperare a investiţiei se va reduce spre un an.
Ca master francizor cu cât se vinde franciza Motiko?
Franciza Motiko nu se vinde, se dă gratis! Proprietarul brandului se aşteaptă să câştige din vânzarea produselor. Ceea ce se cere este respectarea conceptului de prezentare şi comercializare, pentru a menţine standardul de produs premium, în conformitate cu calităţile produsului. Ei furnizează materiale de marketing şi conceptul de spaţiu de vânzare. Bannere, flyere, marketing digital, social media, tot. Restul este investiţia francizatului.
Cu ce capital trebuie să vină francizatul pentru a crea o insulă Motiko într-un centru comercial?
În total, costurile ar fi cam de 20.000 de euro. Dar există proiecte pentru insule mai mari sau mai mici, deci costurile ar putea fi şi un pic mai mici. De exemplu, pentru oraşe mici, gen Brăila, o insulă de 6 metri pătraţi este ok. Asta înseamnă şi costuri de construcţie mai mici, dar şi chirie mai mică pentru spaţiul respectiv.
Vrei să fii la curent cu informaţiile despre francize? Abonează-te la newsletterul franchising.info.ro !
Articole citite

Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Ai visat vreodată să ai propria ta afacere? Noi avem soluția perfectă! Într-o lume în care toți caută mâncare autentică și gustoasă, Ciorbe și Plăcinte este răspunsul pe care toți îl adoră.
Sărbătorile sunt un imbold pentru a alege o franciză care își dovedește maximul de potențial în aceste perioade de peste an. O astfel de franciză, definită de tradiție și rafinament, este Leonidas.
Imaginează-ți că deții propria cafenea, un loc unde fiecare ceașcă de cafea oferă un moment de bucurie și relaxare clienților tăi. Aceasta este povestea franciza First Cafe.
Franciza Crazy Bubble, cu zecile ei de puncte de desfacere pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Cele mai citite

Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari