Cele 10 porunci în social media marketing
Poate fi însă o adevărată provocare să te foloseşti de aceste instrumente fără un background adecvat. Cele 10 legi de mai jos te vor ajuta să-ţi construieşti un brand puternic, să câştigi mai mulţi clienţi şi- poate cel mai important lucru- să te departajezi de competiţie.
- Legea ascultării Succesul în reţelele sociale presupune să vorbeşti mai puţin şi să asculţi mai mult. Documentează-te şi învaţă care sunt domeniile de discuţii cu adevărat importante pentru publicul tău ţintă, căruia trebuie să-i aduci subiecte interesante, nu doar banalităţi care le încurcă şi mai mult existenţa.
- Legea concentrării Cel mai bine este să fii specializat pe un anumit domeniu. Publicul tău va şti să te caute pentru acea informaţie corectă şi completă pe care i-o oferi dintr-un anumit sector. Nu poţi pretinde că le oferi oamenilor toate informaţiile de care au nevoie.
- Legea calităţii Calitatea înaintea cantităţii. Este mai bine să ai 1.000 de conexiuni care citesc, transmit mai departe şi discută despre conţinutul tău, decât să ai 10.000 de conexiuni care dispar după primul contact cu site-ul tău.
- Legea răbdării Succesul în social media nu apare peste noapte. Poţi avea norocul să-ţi meagă ca pe roate încă de la început însă probabilitatea de a avea un drum lung de parcurs până a vedea rezultatele este ceva mai mare.
- Legea conexiunilor Dacă publici lucruri uimitoare, de calitate, ai mari şanse ca publicul tău să transmită mai departe informaţia pe Twitter, Facebook, LinkedIn sau chiar pe propriile bloguri. Transmiterea informaţiei tale mai departe te ajută şi la indexarea pe Google.
- Legea influenţei Caută în mediul online persoanele sau companiile care sunt interesate de produsele şi serviciile companiei. Intră în contact cu aceştia şi păstrează legătura cu ei. Dacă aceştia îţi vor transmite mai departe conţinutul, ai şansa să câştigi o audienţă uriaşă.
- Legea Valorii Dacă îţi petreci tot timpul pe reţelele sociale promovându-ţi valorile şi serviciile, oamenii vor înceta să te mai asculte. Trebuie să adaugi valoare tuturor conversaţiilor. Concentrează-te pe crearea unui conţinut uimitor şi pe dezvoltarea relaţiilor cu cei care îţi pot influenţa actvivitatea companiei.
- Legea relaţionării Nu ai ignora o persoană pe care ajungi să o cunoşti faţă în faţă aşa că nu îi ignora nici pe cei din mediul online. Construirea relaţiilor este una dintre cele mai importante variabile care te ajută să ai succes în reţelele sociale, aşa că păstrează legătura cu toate persoanele care ajung la tine.
- Legea Disponibilităţii Să nu dispari după ce ai publicat un mesaj pe o reţea de socializare. Fii disponibil pentru audienţă. Asta înseamnă că trebuie să publici în mod constant şi să participi la conversaţii. Cei care îţi urmăresc postările ar putea să dispară la rândul lor dacă tu devii invizibil pentru câteva săptămâni sau luni.
- Legea reciprocităţii Nu te poţi aştepta ca ceilalţi să-ţi transmită postările mai departe şi să vorbească despre tine dacă tu nu procedezi la fel. Aşa că alocă ceva timp în care să te concentrezi pe urmărirea şi transmiterea mai departe a postărilor celorlalţi.
Sursa: Entrepreneur.com
Articole citite
Logo-ul este primul lucru care le vine în minte oamenilor despre un brand, motiv pentru care este important ca aceștia să îl rețină ca pe o aminitire pozitivă.
Chiar dacă multe dintre ele sunt „locuri în care nu se întâmplă nimic“, business-urile locale se pot dezvolta foarte bine şi în oraşele mici. Trebuie să fiţi doar mai atenţi la specificul fiecărei localităţi în parte şi mai ales la necesităţile locuitorilor. Publicaţia „Adevărul“ ne propune o trecere în revistă cu idei de afaceri în oraşe mici.
Ernst&Young a publicat raportul Women. Fast forward: The time for gender parity is now, care și-a propus să afle răspunsul la două întrebări: care sunt cele mai importante bariere în dezvoltarea profesională a femeilor şi care sunt elementele care le pot propulsa în carieră.
Atunci când îşi aleg denumirile firmelor, imaginaţia românilor nu are limite. Cei mai mulţi dintre români aleg cu sufletul, cu speranţă şi, în unele cazuri, cu foarte mult umor. Dovadă studiul făcut de compania Keysfin care a căutat cele mai originale denumiri de firme.
Jones Lang LaSalle a realizat un studiu care analizează extinderea şi prezenţa a 250 de retaileri internaţionali în peste 57 de pieţe comerciale importante. Citeşte pe ce loc se află Bucureştiul şi ce capitală ocupă poziţia fruntaşă.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.
Subiecte populare in Forum
Franciză la „mâna a doua”
Doresc o franciza Va multumesc Astept un raspuns
Franciza – cu ce se mănâncă?
Super util!
Propriul patron sau angajat?
Dupa 45 de ani de comunism si 25 de jaf normal ar fi sa fii raspunzator de munca ta
Idei de afaceri în oraşe mici
Multi au profitat de fondurile europene si nu au facut nimic...pacat.
Propriul patron sau angajat?
Normal ca patron mi-ar placea sa fiu...visez...
Propriul patron sau angajat?
Inceputurile sunt dificile si ar trebui initiata taxa zero in anumite conditii pentru ca ulterior se vor recupera...dar la noi legile se aplica numai in defavoare individului
Propriul patron sau angajat?
As vrea sa scriu despre Rodipet care au investit initial in chioscuri micute si cochete aveau colaboratori adevarati profesionisti si dintr-o data nu mai aveau resurse dar au...
Idei de afaceri în oraşe mici
Mare greseala ca nu s-au folosit fondurile europene, cei vinovati vor da socoteala pentru aceasta pentru ca sunt platiti niste indivizi pentru aceasta care nu fac nimic