Cum să recrutezi francizați

Vineri
24.02.2012
Modalități de a căuta potențialii francizaţi :
 

1. Expoziţii şi târguri de afaceri

Participarea la tîrgurile și expozițiile din aria interesată îi ajută pe francizori să-și prezinte într-un mod eficient oferta lor completă pentru potenţialii francizați. Posibilitatea unor discuţii directe care să satisfacă aşteptările posibililor francizaților este un avantaj important pentru orice francizor. O bună oportunitate de a lărgi lista de contacte este Expoziția Internațională de Franciză și Branding 2012 .

2. Publicitate în mass-media

Una din cele mai comune și accesibile modalități de comunicare cu privire la sistemul tău de franciză rămâne mass-media.

Formele utilizate de obicei sunt:

a. campanii de publicitate sub formă de promovare de produs (TV, radio, ziare, internet);

b. anunțuri de căutare de francizați (presă, internet);

c. prezentarea companiei ( presa comercială, internet).

Mass-media pentru publicitate:

d. TV - folosit pentru publicitate şi promovare a produselor companiei; modalitate relativ costisitoare;

e. Radio – mediu potrivit pentru a sprijini campaniile de produs rulate la TV sau în presă;

f. Ziare - ziare și reviste de specialitate, utilizate în găsirea de francizați, la prezentări corporative şi la publicitatea de produs;

g. Internet - un mediu nou de publicitate şi cu o creştere rapidă, folosit în căutarea de francizaţi (sau societăţi asociate), la prezentări corporative şi la publicitatea de produs. Un avantaj competitiv este costul redus de publicitate, dar și posibilitatea crescută a mesajului de a ajunge la un anumit grup ţintă.

3. Publicitate în propriile noastre puncte de vânzare

O formă de recrutare frecvent utilizată de francize este ca anunţurile şi informaţiile cu privire la recrutarea de francizați să fie date de francizor în propriile puncte de vânzare. Aceasta este o metodă foarte eficientă de a găsi francizați datorită posibilităţii de acces direct la părţile interesate. De asemenea, potenţialul francizat poate vedea imediat cum arată şi funcţionează un punct de vânzare a rețelei de franciză la care doreşte să adere.