Cum să recrutezi francizați

Vineri
24.02.2012
Modalități de a căuta potențialii francizaţi :
 

1. Expoziţii şi târguri de afaceri

Participarea la tîrgurile și expozițiile din aria interesată îi ajută pe francizori să-și prezinte într-un mod eficient oferta lor completă pentru potenţialii francizați. Posibilitatea unor discuţii directe care să satisfacă aşteptările posibililor francizaților este un avantaj important pentru orice francizor. O bună oportunitate de a lărgi lista de contacte este Expoziția Internațională de Franciză și Branding 2012 .

2. Publicitate în mass-media

Una din cele mai comune și accesibile modalități de comunicare cu privire la sistemul tău de franciză rămâne mass-media.

Formele utilizate de obicei sunt:

a. campanii de publicitate sub formă de promovare de produs (TV, radio, ziare, internet);

b. anunțuri de căutare de francizați (presă, internet);

c. prezentarea companiei ( presa comercială, internet).

Mass-media pentru publicitate:

d. TV - folosit pentru publicitate şi promovare a produselor companiei; modalitate relativ costisitoare;

e. Radio – mediu potrivit pentru a sprijini campaniile de produs rulate la TV sau în presă;

f. Ziare - ziare și reviste de specialitate, utilizate în găsirea de francizați, la prezentări corporative şi la publicitatea de produs;

g. Internet - un mediu nou de publicitate şi cu o creştere rapidă, folosit în căutarea de francizaţi (sau societăţi asociate), la prezentări corporative şi la publicitatea de produs. Un avantaj competitiv este costul redus de publicitate, dar și posibilitatea crescută a mesajului de a ajunge la un anumit grup ţintă.

3. Publicitate în propriile noastre puncte de vânzare

O formă de recrutare frecvent utilizată de francize este ca anunţurile şi informaţiile cu privire la recrutarea de francizați să fie date de francizor în propriile puncte de vânzare. Aceasta este o metodă foarte eficientă de a găsi francizați datorită posibilităţii de acces direct la părţile interesate. De asemenea, potenţialul francizat poate vedea imediat cum arată şi funcţionează un punct de vânzare a rețelei de franciză la care doreşte să adere.


Subiecte populare in Forum

Idei de afaceri în oraşe mici

Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Idei de afaceri în oraşe mici

Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii

Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...

1 Declaratii
Final 09.02.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))

2 Declaratii
Final 25.01.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare

2 Declaratii
Final 16.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce

3 Declaratii
Final 13.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Cei din urma vor fi cei dintai....

3 Declaratii
Final 12.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start

3 Declaratii
Final 12.01.2015