naționale
Litoralul românesc - profitabil pentru fast-food?
În timp ce Subway și McDonald’s au ales Constanța pentru a fi aproape de clienții de la malul mării, Springtime merge direct într-una dintre cele mai iubite stațiuni.
Zara, o poveste spaniolă profitabilă
Grupul spaniol de modă Inditex a înregistrat în anul 2012, în România, afaceri de peste 150 milioane de euro.
Franciza care ne aduce fascinanta Japonie în farfurie
Un joc de culoare, arome și texturi - preparatele culinare japoneze oferite de Wasabi Running Sushi ne încântă simțurile de 5 ani.
Schimbări de francize în AFI Palace Cotroceni
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
De Ziua Mondială a Ciocolatei, despre o franciză dulce și elegantă
Ziua de 11 Iulie a fost declarată de francezi drept Ziua Mondială a Ciocolatei. De câte ori ți-a schimbat ziua o bucată de ciocolată?
Safety Broker estimează intermedieri de 45 milioane euro
Compania a intermediat în primul trimestru din 2013 prime de peste 11,5 milioane euro.
”De-ale noastre” la Metro Cash & Carry
Retailerul german continuă și în 2013 programul de susținere a producătorilor locali ”De-ale noastre”.
Big Mac-ul - prea scump pentru români?
McDonald’s România a înregistrat anul trecut un profit de aproape 10 ori mai mic față de cel de dinainte de criză.
Franciza Express se extinde și în afara Bucureștiului
Carrefour vrea să-și prindă din urmă competitorii pe segmentul de proximitate.
Mix Summer Classes și în noile centre Clever Children
Franciza Clever Children atrage din ce în ce mai mulți antreprenori. Rețelei care oferă training-uri pentru copii i s-au alăturat două noi centre.
Insia a intrat pe piața de asigurări din România
Compania a semnat deocamdată două contracte în sistem franciză pentru primele birouri din România.
FlorideLux.ro se dezvoltă la nivel global
Grupul de e-commerce FlorideLux.ro se alătură BloomNet şi devine afiliat la cea mai mare florărie din lume, 1800flowers.com.
Retail modern în atmosferă medievală
Al doilea cel mai mare lanț de retail din România a inaugurat primul său magazin din Sighișoara.
Franciza Skinial vrea locul 1
Compania își propune să devină lider pe piața centrelor de îndepărtare a tatuajelor și caută un master francizat și în România.
Propriul restaurant sau o franciză?
Gabriela Găvojdea, master francizat Quasi Pronti România, ne ajută să găsim răspunsul.
Vânzări în creștere pentru H&M
H&M este unul dintre cei mai îndrăgiți retaileri de fashion din România, lucru reflectat în vânzările companiei.
Unde mergi în concediu?
Dacă nu te-ai hotărât încă, poate te ajută topul celor mai mari agenții de turism din România. Unele dintre acestea se dezvoltă prin franciză.
McDonald’s și-a sărbătorit majoratul în România
Un număr impresionat de angajați și una dintre cele mai iubite rețele de fast-food - un rezumat pentru cei 18 ani de istorie ai McDonald’s pe piața locală.
O geantă nouă, o vacanță la Roma
Carpisa, brand-ul italian de genți intrat prin franciză pe piața locală la finalul lui 2012, deschide cel de-al treilea magazin din România.
Poșta Română salvată de franciză?
Datoriile mari ale Poștei Române nu mai sunt un secret. Franciza vine ca o soluție pentru reorganizarea operatorului de stat.