Vadu` bun şi cafeaua fierbinte

„Suntem încântați să aducem o altă cafenea Starbucks în AFI Cotroceni. Sperăm ca atât clienții fideli, cât și posibilii clienți să adore experiența unică și serviciile de calitate oferite de Starbucks și să împartă cu noi pasiunea pentru cafeaua de cea mai bună calitate, în pauza dintre cumpărături sau la întâlnirile cu prietenii.” - Mateusz Sielecki, Director Regional Starbucks România & Bulgaria
Miercuri
30.11.2016
AFI Cotroceni a devenit singurul centru comercial din București care găzduiește două cafenele Starbucks.
 

Pe 25 noiembrie în AFI Cotroceni s-a deschis o nouă cafenea Starbucks, în proximitatea patinoarului, centrul comercial devenind astfel singurul din Bucure;ti care găzduiește două locații ale brandului francizat Starbucks. Cafeneaua are o suprafață de 150 mp și o capacitate de 85 de locuri.

AFI Cotroceni este traversat în medie de peste 52.000 de vizitatori zilnic. Cea de a doua locație Starbucks din centrul comercial va acoperi zona de food court și entertainment, fiind mult mai accesibilă celor care își petrec timpul acolo. „Deschiderea unei noi locații Starbucks în AFI Cotroceni nu vine decât să confirme performanțele brandului în centrul nostru comercial.”, a declarat Georgiana Oltenescu, Corporate Marketing Manager AFI Europe România.

Noua locație devine un punct de atracție pentru clienții centrului comercial, fiind amplasată în apropierea zonei de food court și în proximitatea patinoarului Cotroceni on Ice și a zonei de distracție.

AFI Cotroceni găzduiește cafeneaua Starbucks încă de la inaugurarea centrului comercial în anul 2009. Odată cu extinderea din 2014 brandul a deschis actuala locație, situată la intrarea Galaxy.

Vrei să fii la curent cu informaţiile despre francize? Abonează-te la newsletterul franchising.info.ro !


Carol Popa
ziarist

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.