Piața berii produsă artizanal nu este influențată de fuziunea InBev – SabMiller

Bogdan Tănăsescu, proprietarul brandului ”La 100 de beri”, consideră că intrarea producătorului japonez Asahi pe piața europeană a berii - prin preluarea unor branduri de renume internațional, precum Peroni sau Grolsh, și a unor branduri locale, precum Timișoreana, Ursus sau Ciucaș - nu va influența în nici un fel consumatorii de bere produsă artizanal. El consideră că fuziunea InBev - SabMiller este o luptă a titanilor pentru o piață a produselor industriale mediocre din punct de vedere calitativ, afirmând că există pe piața internațională câteva sute de branduri de bere artizanală ce pot concura oricând cu orice bere produsă industrială.
Bogdan Tănăsescu a deschis locația ”La 100 de beri” în Centrul Vechi al Bucureștiului în vara anului 2011 și spune că în cei cinci ani a acumulat o experiență vastă și multe cunoștințe în ceea ce privește sortimentele de bere produsă artizanal în diverse locuri de pe glob. Conform propriilor afirmații, la un moment dat numărul sortimentelor de bere comercializate a ajuns la aproape 150, după care a decis că trebuie să respecte brandul și a redus numărul acestora la 100, deși fiecare bere astfel produsă are povestea ei și o aromă unică.
Cu doi ani înainte, în vara anului 2009, Bogdan Tănăsescu, împreună cu alți tineri antreprenori, au deschis, tot în Centrul Vechi, prima Absintherie Sixtina, un local cu personalitate ce îmbină reușit ritualuri străvechi în consumul de produse alcoolice din Franța, cu un ușor curent de new wave al generației `80.
Toată experiența acumulată în gestionarea unor business-uri inedite în Horeca din România s-a transformat în know-how, pe care Bogdan Tănăsescu intenționează să-l transfere prin expansiunea brandului ”La 100 beri” în franciză. Mai multe detalii despre viitoarea franciza "La 100 de beri" puteti citi in interviul cu Bogdan Tanasescu ce va fi publicat in prima saptamana a lunii ianuarie.
Vrei să fii la curent cu informaţiile despre francize? Abonează-te la newsletterul franchising.info.ro !
Articole citite

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari