Cum se menţine un brand tânăr în centrul atenţiei consumatorilor

Gelateria Puro&Bio din centrul Capitalei organizează şi /sau asigură locaţia pentru spectacole de teatru, concerte, ateliere de lucru pentru copii şi adulţi, seminarii, conferinţe, party-uri private, evenimente corporate. Aceasta este încă o modalitate de a menţine brandul în centrul atenţiei consumatorilor şi de a fideliza clientela.
Marţi
27.12.2016
Deşi prezent pe piaţa din România de numai 6 luni, Puro&Bio şi-a creat clienţi fideli
 

Se ştie că, în România, sezonalitatea este parte din ADN-ul pieței de înghețată. Aproximativ 80-90% din vânzări se realizează din aprilie până la începutul lui octombrie, iar volumul este pu­ternic influenţat de vremea din acest interval. Nivelul redus al consumului în extrasezon nu este o problemă care ţine de climă, ci de mentalitate. Percepţia unora că, dacă mănânci îngheţată în anotimpul rece te poţi îmbolnăvi, este destul de greu de contracarat. Pe perioada iernii ne aşteptăm la o scădere a vânzărilor pe segmentul gelato, motiv pentru care avem în ofertă produse premium şi pe partea de cafea, ceainărie, patiserie, bistro, iaurterie, sorbeturi pentru vegani - adică peste 50 de produse la fel de apreciate precum îngheţata, pentru că vrem să asigurăm un flux continuu tot timpul anului”, precizează Alexandra Marcu, Puro&Bio - brand italian cu renume în zona îngheţatei artizanele.

În România, franciza Puro&Bio este deţinută de Alexandra Marcu şi Octavian Stancu, fiecare dintre ei administrând câte o gelaterie în Bucureşti. Expansiunea lanţului în afara Capitalei, sub formă de franciză, va începe în 2017.

Unitatea din centrul Bucureştiului, de pe Ion Câmpineanu, dispune de un spaţiu de 300 mp, inclusiv o sală de evenimente cu o capacitate de 80 de locuri. Împreună cu diverse organizaţii/firme, brandul Puro&Bio se implică atât în acte culturale (spectacole, concerte, Târg de Crăciun cu artizani etc.), cât şi de caritate (deplasări în orfelinate si case de bătrâni).

Gelateria poate face livrare pentru evenimente corporate şi are în plan şi livrare pentru acasă. Un alt proiect este deschiderea unei şcoli de gelatieri.

Vrei să fii la curent cu informaţiile despre francize? Abonează-te la newsletterul franchising.info.ro !


Maria Vaschi
ziarist

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.