Spiritul celtic din inima Vegas-ului
„Tilted kilt” este un pub sportiv neobisnuit. Deși majoritatea clienților noștri obișnuiți sunt fani de sport, barurile din lanțul american atrag pe cei care doresc să se bucure de un serviciu unic și o bucătărie fină. Primul „Tilted kilt” a fost deschis în 2003 în Las Vegas, iar dorința proprietarului a fost sa prezinte o atmosferă "Celtica" vizibila "chiar și de la ușa", precum și o selecție de produse alimentare și băuturi specifice. In plus, ceea ce a devenit rapid o marcă comercială a pubului și l-a diferentiat de alte oferte similare de pe piață, au fost chelnerițele și ospătarii atractivi, care sunt acum cunoscuti în întreaga lume ca Tilted kilt Girls & Boys ™si au o mare popularitate. Cu toate acestea, Tilted Kilt datorează atractivitatea echipei de servire, dar si a unei largi selecții de produse alimentare și băuturi. Oaspețiilor le sunt oferite o duzină de preparate tradiționale și contemporane americane, irlandeze și scoțiene. Există, de asemenea, aproximativ treizeci de tipuri de bere îmbuteliată. Și în spiritul sportiv, in interior se afla un bar dotat cu televizoare LCD, astfel fanii pot fi la curent cu evenimentele sportive.
De la Las Vegas, conceptul s-a răspândit rapid in America și dincolo de granițele pieței interne. Astăzi, mai mult de 100 de pub-uri functioneaza sub acest brand si franciza cauta acum si parteneri care ar dori să deschidă și să mențină „Tilted kilt” într-una dintre țările din regiune.
Așa cum a explicat William Edwards, CEO al EGS, responsabil pentru extinderea lanțului în Europa Centrală, "Tilted kilt" sunt în căutarea de parteneri, printre companiile puternice, orientate spre marketing, care au deja experiență în industria ospitalității și care ar putea oferi o locație atractivă pentru bar. Suprafata „Tilted kilt” este între 450 și 900 m2. - Candidații trebuie să aibă, de asemenea, un lanț de aprovizionare logistică solid și de încredere. Si bineințeles să cunoasca bine piața locală - adaugă Edwards.
Francizatul (Zonal sau licențiat), va efectua cinci săptămâni de training la sediul companiei din Arizona iar ulterior va beneficia de-o echipă suport "la fața locului", șapte zile înainte și după deschiderea pub-ului. Totodata vor fi disponibile în mod continuu on-line materiale de training si proceduri care sa ajute partenerul. În plus față de trainingul initial, compania va ajuta partenerii si in campaniile de marketing. El va primi toate materialele necesare pentru publicitate la radio, televiziune sau reviste - spune Edwards.
Pentru a deschide un Pub „Tilted kilt” investitia se ridica la aproximativ un milion de dolari. Investiția acoperă toate costurile de amenajare a spațiilor la standarde arhitecturale și de design ale brand-ului, precum și costurile de achiziții și implementarea de echipamente și echipamente specifice conceptului.
Articole citite

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Te-ai gândit să începi o afacere și ai nevoie de finanțare? În perioada următoare, zece mii de antreprenori vor fi selectați pentru a semna acordurile de finanțare prin intermediul programului Start-up Nation 2018, prin care se vor acorda până la 200.000 de lei per proiect.
Radu Tănase, fondator al Calif și Condimental, a anunțat în cadrul evenimentului Fast Forward Business Summit, care a avut loc in 27 septembrie a.c., că va lansa business-ul de franciză pentru brandul Condimental de Calif.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari