Spiritul celtic din inima Vegas-ului
„Tilted kilt” este un pub sportiv neobisnuit. Deși majoritatea clienților noștri obișnuiți sunt fani de sport, barurile din lanțul american atrag pe cei care doresc să se bucure de un serviciu unic și o bucătărie fină. Primul „Tilted kilt” a fost deschis în 2003 în Las Vegas, iar dorința proprietarului a fost sa prezinte o atmosferă "Celtica" vizibila "chiar și de la ușa", precum și o selecție de produse alimentare și băuturi specifice. In plus, ceea ce a devenit rapid o marcă comercială a pubului și l-a diferentiat de alte oferte similare de pe piață, au fost chelnerițele și ospătarii atractivi, care sunt acum cunoscuti în întreaga lume ca Tilted kilt Girls & Boys ™si au o mare popularitate. Cu toate acestea, Tilted Kilt datorează atractivitatea echipei de servire, dar si a unei largi selecții de produse alimentare și băuturi. Oaspețiilor le sunt oferite o duzină de preparate tradiționale și contemporane americane, irlandeze și scoțiene. Există, de asemenea, aproximativ treizeci de tipuri de bere îmbuteliată. Și în spiritul sportiv, in interior se afla un bar dotat cu televizoare LCD, astfel fanii pot fi la curent cu evenimentele sportive.
De la Las Vegas, conceptul s-a răspândit rapid in America și dincolo de granițele pieței interne. Astăzi, mai mult de 100 de pub-uri functioneaza sub acest brand si franciza cauta acum si parteneri care ar dori să deschidă și să mențină „Tilted kilt” într-una dintre țările din regiune.
Așa cum a explicat William Edwards, CEO al EGS, responsabil pentru extinderea lanțului în Europa Centrală, "Tilted kilt" sunt în căutarea de parteneri, printre companiile puternice, orientate spre marketing, care au deja experiență în industria ospitalității și care ar putea oferi o locație atractivă pentru bar. Suprafata „Tilted kilt” este între 450 și 900 m2. - Candidații trebuie să aibă, de asemenea, un lanț de aprovizionare logistică solid și de încredere. Si bineințeles să cunoasca bine piața locală - adaugă Edwards.
Francizatul (Zonal sau licențiat), va efectua cinci săptămâni de training la sediul companiei din Arizona iar ulterior va beneficia de-o echipă suport "la fața locului", șapte zile înainte și după deschiderea pub-ului. Totodata vor fi disponibile în mod continuu on-line materiale de training si proceduri care sa ajute partenerul. În plus față de trainingul initial, compania va ajuta partenerii si in campaniile de marketing. El va primi toate materialele necesare pentru publicitate la radio, televiziune sau reviste - spune Edwards.
Pentru a deschide un Pub „Tilted kilt” investitia se ridica la aproximativ un milion de dolari. Investiția acoperă toate costurile de amenajare a spațiilor la standarde arhitecturale și de design ale brand-ului, precum și costurile de achiziții și implementarea de echipamente și echipamente specifice conceptului.
Articole citite

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.
Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.
Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cele mai citite

Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari