Subway a ales locaţia pentru al şaselea restaurant din România

Subway va deschide la Pitești cel de-al cincilea restaurant de pe piața locală.
Vineri
22.06.2012
Lanţul american de tip fast-food va deschide o nouă unitate în unul din mall-urile omului de afaceri Iulian Dascălu.
 

Cel de-al şaselea restaurant Subway de pe piaţa locală va fi deschis în cadrul centrului comercial Iulius Mall din Timişoara, informează economica.rtv.net. Compania americană a inaugurat deja două restaurante, primul în Piaţa Victoriei din Bucureşti, iar al doilea în cadrul centrului comercial Iulius Mall din Cluj şi are programate alte două deschideri, în Palas Shopping Mall din Iaşi şi în mall-ul Sun Plaza din Capitală.

Subway vizează pentru următorii 4 ani lansarea a 40 de unități pe piața românească. Compania americană a semnat deja 20 de contracte de franciză cu antreprenori români, potrivit declaraţiilor date de Rumen Radev, agent de dezvoltare Subway pentru regiunea București, Ilfov, la deschiderea primului restaurant din România, pe 10 aprilie 2012.

Subway deţine în prezent peste 36.500 de restaurante, în 99 de ţări. Compania a fost înființată în anul 1965, în Connecticut, Statele Unite ale Americii, și este cel mai mare lanţ de restaurante fast- food din lume. Toate facilitățile Subway funcționează ca rețea de franciză.

Pe piața românească, principalii competitori ai fast-food-ului american sunt McDonald’s și KFC, franciză controlată de omul de afaceri Puiu Popovici.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciză pregătită de Halloween /27.10.2025

Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.

Plug In Cafe, o francizǎ cu viziune /21.10.2025

Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.

Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat /01.10.2025

Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.