Gogoşi delicioase din Sarajevo

Luni
17.04.2017
Cea mai nouă franciză Tasty Donuts & Coffee a ajuns în capitala Bosniei şi Herţegovinei.
 

Kevin Schindler şi Kris Ledesma au fondat în anul 2012, în Frankfurt, compania Tasty Food, deţinătorul şi Francizorul brand-ului Tasty Donuts and Coffee. Franciza este prezentă în 5 ţări: Germania, Austria, Olanda, Slovacia şi mai nou şi în Bosnia şi Herţegovina.

După cum spune şi numele, conceptul oferă clienţilor gogoşi şi cafea. „Oferta noastră include 30 de tipuri de gogoşi, simple sau umplute, care sunt pregătite manual zilnic, ceea ce ne diferenţiază de alte concepte. Cafeaua provine de la producătorii noştri germani şi este un sortiment creat special pentru brand-ul nostru”, a declarat Sabina Kaiser, Director de Marketing şi Expansiune Internaţională.

Pe lângă gogoşi şi cafeaua tradiţională, în meniul Tasty Donuts & Coffee se găsesc şi smoothie-uri şi frappe-uri cu diferite arome.

Cea mai recentă locaţie a fost deschisă în Sarajevo în sistem de franciză de Mirela şi Admir Omanović. „Scopul nostru este să extindem franciza în întreaga Europă, în special în zona Adriatică. Am observat un potenţial uriaş de dezvoltare în această regiune”, a declarat Sabina Kaiser.

Tasty Donuts and Coffee oferă multiple opţiuni de expansiune a francizei: conceptul cu mese şi scaune unde clienţii pot servi gogoşile şi cafeaua, conceptul „to go”- clienţii îşi iau produsele la pachet; conceptul „mobil” - în forma unui camion în mişcare; conceptul de distribuţie clasică în supermarket-uri.

Înregistrarea este destinată persoanelor ce doresc să-și înceapă propria afacere in regim de franciza. Cumpărând o licență de franciză este modul eficient prin care îți poți asigura succesul în afaceri. Persoanele interesate să achiziționeze o franciză trebuie să se înscrie în baza de date PROFIT system Romania din Registrul Francizelor prin completarea chestionarului de mai jos.

https://franchising.info.ro/inregistrare-candidati/


MC
Franchise Consultant

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.