Cafeneaua Boemia face înconjurul lumii

Există mai mult de 80 de cafenele PJ’s în New Orleans, iar cafeaua poate fi cumpărată direct de la cafenea sau poate fi comandată prin e-shop.
Miercuri
26.07.2017
După succesul din Vietnam, cafeneaua PJ’s Coffee din New Orleans continuă să fie globalizată, iar brandul caută francize în toată Europa Centrală.
 

Principala idee de afaceri a PJ’s Coffee constă în căutarea și găsirea în lume, a unor surse de cafea, de cea mai bună calitate. Cafeneaua Boemia oferă clienților o gamă largă de băuturi precum: cafea fierbinte, cu gheață și înghețată din boabe de cafea, folosind cafea de cea mai bună calitate, originală, Arabică, care este verificată și certificată de către specialiști din întreaga lume. Cafelele din magazinele unde este prezentă firma Boemia completează meniul de ceaiuri organice, produsele de patiserie de la micul dejun și gustările sănătoase din timpul zilei.

Compania a fost înființată cu aproape 40 de ani în urmă, de către Phyllis Jordan, care a fost pionierul industriei cafelei. În orașul în care a luat naștere jazz-ului, în orașul lui Dumnezeu, s-a născut și această afacere. Încă de la început, firma Boemia a încercat să dovedească faptul că selecția atentă a boabelor de cafea, metoda de prăjire și pasiunea pentru stilul ambiental intim al cafenelei reprezintă o cale sigură spre succes. Cea mai faimoasă cafea cu gheață din New Orleans este făcută după o rețetă unică, ceea ce reduce în mod semnificativ aciditatea cafelei.

Cine îndrăznește să facă 5 cafenele?

La sfârșitul anului trecut, PJ’s Coffee din New Orleans a deschis prima cafenea în Vietnam, unde brandul s-a extins printr-o franciză Master. În următorii ani, planul de expansiune al rețelei de cafenele include deschiderea a încă 10 locații în Sud-Estul Asiei. Globalizarea francizei prevede deschiderea unei noi sucursale în Europa, dar și în alte părți ale lumii. Cel mai adesea, cafenelele sunt situate în hoteluri, campusuri universitare, aeroporturi, stadioane sau centre comerciale.

Cei interesați de achiziționarea unei licențe în Republica Cehă trebuie să găsească, în primul rând, o locație sau o proprietate potrivită. Noii francizați ai brandului PJ’s Coffee din New Orleans ar trebui să fie conștienți de valoarea mărcii și ar trebui să fie o companie orientată spre marketing, cu experiență în domeniul gastronomic. Pentru a obține o licență exclusivă pentru întreaga țară este necesară o investiție inițială de două milioane de dolari. Acordarea autorizației este condiționată de respectarea suprafeței fiecăreia din cele 5 cafenele, care trebuie să fie de 150 m2. Sediul central permite 3 variante de cooperare, inclusiv varianta de funcționare în rulotă.


MC
Franchise Consultant

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.