Cafeneaua Boemia face înconjurul lumii

Principala idee de afaceri a PJ’s Coffee constă în căutarea și găsirea în lume, a unor surse de cafea, de cea mai bună calitate. Cafeneaua Boemia oferă clienților o gamă largă de băuturi precum: cafea fierbinte, cu gheață și înghețată din boabe de cafea, folosind cafea de cea mai bună calitate, originală, Arabică, care este verificată și certificată de către specialiști din întreaga lume. Cafelele din magazinele unde este prezentă firma Boemia completează meniul de ceaiuri organice, produsele de patiserie de la micul dejun și gustările sănătoase din timpul zilei.
Compania a fost înființată cu aproape 40 de ani în urmă, de către Phyllis Jordan, care a fost pionierul industriei cafelei. În orașul în care a luat naștere jazz-ului, în orașul lui Dumnezeu, s-a născut și această afacere. Încă de la început, firma Boemia a încercat să dovedească faptul că selecția atentă a boabelor de cafea, metoda de prăjire și pasiunea pentru stilul ambiental intim al cafenelei reprezintă o cale sigură spre succes. Cea mai faimoasă cafea cu gheață din New Orleans este făcută după o rețetă unică, ceea ce reduce în mod semnificativ aciditatea cafelei.
Cine îndrăznește să facă 5 cafenele?
La sfârșitul anului trecut, PJ’s Coffee din New Orleans a deschis prima cafenea în Vietnam, unde brandul s-a extins printr-o franciză Master. În următorii ani, planul de expansiune al rețelei de cafenele include deschiderea a încă 10 locații în Sud-Estul Asiei. Globalizarea francizei prevede deschiderea unei noi sucursale în Europa, dar și în alte părți ale lumii. Cel mai adesea, cafenelele sunt situate în hoteluri, campusuri universitare, aeroporturi, stadioane sau centre comerciale.
Cei interesați de achiziționarea unei licențe în Republica Cehă trebuie să găsească, în primul rând, o locație sau o proprietate potrivită. Noii francizați ai brandului PJ’s Coffee din New Orleans ar trebui să fie conștienți de valoarea mărcii și ar trebui să fie o companie orientată spre marketing, cu experiență în domeniul gastronomic. Pentru a obține o licență exclusivă pentru întreaga țară este necesară o investiție inițială de două milioane de dolari. Acordarea autorizației este condiționată de respectarea suprafeței fiecăreia din cele 5 cafenele, care trebuie să fie de 150 m2. Sediul central permite 3 variante de cooperare, inclusiv varianta de funcționare în rulotă.
Articole citite

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Te-ai gândit să începi o afacere și ai nevoie de finanțare? În perioada următoare, zece mii de antreprenori vor fi selectați pentru a semna acordurile de finanțare prin intermediul programului Start-up Nation 2018, prin care se vor acorda până la 200.000 de lei per proiect.
Radu Tănase, fondator al Calif și Condimental, a anunțat în cadrul evenimentului Fast Forward Business Summit, care a avut loc in 27 septembrie a.c., că va lansa business-ul de franciză pentru brandul Condimental de Calif.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari