Jack’s Bar & Restaurant - profitul din spatele francizei poloneze
Atmosfera din barurile și restaurantele rețelei Jack’s Bar & Restaurant reflectă spiritul american, în special prin meniul adaptat stilului american, la care se adaugă și alte feluri de mâncare variate din bucătăria internațională, precum și faimosul whisky Jack Daniel’s. Opt unități funcționează în prezent sub acest nume de marcă, dintre care șapte sunt localizate în orașul Gdansk din nordul Poloniei și în împrejurimile sale, iar unul se află în capital țării, Varșovia.
"Una dintre unitățile noastre, situată la periferia Varșoviei, a trebuit să închidă" - a recunoscut Jacek Czauderna, director de franciză din Polonia. "Acest lucru se datorează în principal poziției improprii în care a fost amplasată unitatea care, datorită conceptului, are succes doar în zone turistice, unde există vad și multe magazine care atrag un trafic mare de clienți și mai ales de turiști." a adăugat directorul de franciză, concluzionând că Budapesta poate fi așadar o alegere bună ca prim pas în expansiunea internațională.
Două noi baruri vor fi deschise cu siguranță în Gdansk anul acesta. O altă deschidere este planificata la Varșovia spre finalul anului, dar, în paralel, se desfășoară negocieri de parteneriate de franciză și în orașele Cracovia, Wroclaw și Poznan.
"Atenția noastră se concentrează din ce în ce mai mult pe expansiunea în străinătate." – a declarat directorul de franciză. "Partenerii au căutat în Berlin, Budapesta, Londra și Praga."
Reprezentantul francizei Jack’s Bar & Restaurant și-a exprimat, în mod clar, dorința de a găsi un partener de franciză pentru o colaborare de cel puțin cinci ani. Sunt disponibile un concept de bar și două concepte de restaurant, în format de magazin, în cadrul carora, se pot deschide, de asemenea, restaurante tematice. Un exemplu îl constituie organizarea Zilelor filmului unguresc când clienții s-au bucurat de o experiență cinematografică unică.
"Restaurantele rețelei Jack’s Bar & Restaurant pot impresiona și printr-un design unic, care poate încorpora elemente tradiționale locale sau istorice, specifice locației respective." - a explicat directorul de franciză.
Barul are un format deschis și necesită o suprafață de cel puțin 80 m2, în timp ce restaurantul necesită un spațiu comercial de minimum 300 m2. Conform experienței francizorului, în cazul deschiderii unui bar, francizatul va înregistra profit începând cu a treia lună de funcționare. Partenerii de franciză își vor recupera întreaga investiție în 12-18 luni.
Articole citite
De ce să te alături francizei Latte Coffee To Go
/03.11.2025
Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.
Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.
Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Cele mai citite
La mâna francizei
/06.01.2015
O reţea de saloane specializate în manichiură şi pedichiură oferă în franciză reţeta unghiilor perfecte.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari