Franciza Lawry - preparate de lux, din carne, servite pe tăvi de argint

Cel mai faimos preparat a lui Lawry sunt "Coastele de vită", care sunt gătite timp de 20 de ore, într-un cuptor special de 320 kg, din oțel inoxidabil.
Vineri
11.08.2017
Franciza lui Lawry din California este în căutarea unui potențial partener de franciză master în Europa de Est
 

Rețeaua de restaurante a lui Lawry a deschis primul restaurant în urmă cu 80 de ani, în Beverly Hills și este renumită pentru „fripturile de cinci stele” care corespund celor mai înalte standarde ale oricărui client pretențios. Rețeaua de franciză a deschis recent noi unități în China și în Japonia. După deschiderea de noi restaurante în Asia, proprietarul dorește să extindă franciza și în Europa.

Afacerea a fost fondată în 1938, fiind astăzi unul dintre cele mai vechi lanțuri de restaurante de cea mai înaltă calitate din punct de vedere al serviciilor și produselor oferite clienților. Pentru celebritățile și sportivii de succes ce și-au făcut apariția în acest restaurant, cel mai popular preparat au fost "coastele de vită", care au adus și faima restaurantului de cinci stele încă de la început. Restaurantul s-a făcut remarcat, pe lângă mâncărurile din carne, prin salate speciale, aperitive, fructe de mare și deserturi. Rețeaua de restaurante pune un accent deosebit pe modul de servire a preparatelor. Bucățile de carne care au în medie 8 kilograme sunt tăiate în fața oaspeților și servite pe o tavă de argint. Atmosfera intimă, familială și calitatea mâncării contribuie la crearea unor experiențe deosebite pentru consumatori.

Restaurantele lui Lawry se află în Statele Unite, Las Vegas, Los Angeles, Chicago și Dallas, precum și în Singapore, China, Japonia și Coreea de Sud. După Statele Unite și Asia, rețeaua de franciză se va extinde în Europa. Compania caută parteneri financiari puternici pentru franciza master din domeniul ospitalității.

Partenerul potențial poate participa și la un curs de formare de trei săptămâni ce are loc în Beverly Hills, apoi în Los Angeles. Centrul oferă tot sprijinul partenerilor săi de franciză, inclusiv planul de afaceri, strategia de marketing, managementul și instruirea angajaților.


MC
Franchise Consultant

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.