Franciza TeaGschwendner – vrem să deschidem 10 magazine în franciză, în Republica Cehă

În prezent căutați francizați pentru deschiderea de noi magazine în Republica Cehă?
Da, căutăm francizați în Republica Cehă. Căutăm în primul rând un partener puternic, cu care putem ajunge la un acord privind o licență pentru mai multe unități, localizate într-una sau mai multe regiuni.
Cum ar trebui să arate francizatul dvs. pentru Republica Cehă? Aveți cerințe specifice?
Partenerul lui TeaGschwendner ar trebui să aibă experiență în domeniul vânzărilor cu amănuntul sau în management, vânzări și abilități de management al echipelor, dorința de a-și asuma riscuri, motivația suficientă pentru a-și schimba profilul afacerii și pentru a deveni liderul de piață în regiune sau în zonă.
Ce prognoză aveți pentru marca TeaGschwendner în 2017?
Suntem martori la înregistrarea unei cifre de afaceri din ce în ce mai mare în magazinul de vânzare cu amănuntul din Praga și ne așteptăm ca această creștere să fie și mai pronunțată după ce rețeaua noastră din Republica Cehă va crește cu alte magazine în franciză.
Compania dvs. a câștigat mai multe premii în Germania. Care credeți că este motivul succesului dvs.?
Succesul sistemului nostru de franciză constă în principal în negocierile deschise și transparente cu partenerii. Satisfacția lor este prioritatea noastră principală, așa că încercăm să îi integrăm în companie, prin intermediul grupurilor de lucru și al organismelor consultative și să le permitem să participe la procesul de luare a deciziilor. Oferim flexibilitate în management-ul operațional chiar dacă sistemul are reguli clar definite.
Suntem deosebit de mândri de obținerea premiului Green Franchise din acest an, pe care l-am primit pentru dezvoltare durabilă și pentru practicile de afaceri ecologice. Sub motto-ul "Să avem grijă de natură și de oameni", ne străduim să contribuim la îmbunătățirea mediilor social și economic în țările în care avem afaceri și să promovăm protecția mediului. Acest principiu este pus în aplicare de toți partenerii din sistem.
Care sunt principalele voastre obiective pentru piața cehă?
Scopul nostru principal este de a ne consolida poziția în Republica Cehă și de a crește notorietatea mărcii. Timp de doi ani și jumătate, am testat piața cehă împreună cu partenerul nostru din Praga. Magazinul, situat în Piața Wenceslas, funcționează foarte bine, așa că dorim să continuăm să împărtășim cea mai bună calitate și pasiune pentru ceai cu mai mulți oameni, deschizând mai multe magazine în Praga și în alte orașe mari din Cehia.
Câți unități în franciză planificați să deschideți în total, în Republica Cehă?
Scopul nostru este de a deschide până la 10 magazine.
Considerați că piața cehă are nevoi specifice?
Fiecare piață este specifică, însă diferențele față de Germania sunt neglijabile. Ambele piețe se dezvoltă pozitiv și sunt influențate de tendințele majore în ceea ce privește sănătatea și bunăstarea fizică, motiv pentru care popularitatea ceaiului verde și a produselor pe bază de plante și ingrediente organice crește. Vedem această schimbare pozitivă atât în magazinele noastre de specialitate germane, cât și în Praga. Bineînțeles, suntem încântați, pentru că suntem cu adevărat specialiști în acest sens. Aproape 50% din produsele noastre sunt certificate bio.
Cu toate acestea, diferența se vede în cultura de consum a ceaiului. În Republica Cehă, ceaiul devine din ce în ce mai mult o parte din viața de zi cu zi a oamenilor, deci există multe tipuri de ceai în orașele care oferă în special ceai premium. Mai exact, există și o reputație pentru produsele etichetate "Made in Germany". Faptul că producem și ambalăm produsele noastre în Germania este foarte bine primit de către consumatorii cehi.
Care orașe prezintă cel mai mare interes pentru voi?
Suntem foarte interesați de Praga, Brno, Ostrava, Plzeň și Liberec. Planificăm mai multe activități de recrutare și marketing până la sfârșitul acestui an, pentru a găsi un partener cu adevărat puternic pentru Republica Cehă.
Ce formă de cooperare preferați? De asemenea, permiteți vânzarea ceaiurilor prin sistemul shop-in-shop (magazin în magazin)?
Cu siguranță preferăm cooperarea în cadrul acordurilor de franciză. Alte modalități de colaborare pot fi discutate în cazuri specifice.
Articole citite

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari