După 20 de ani, Subway își schimbă imaginea

Franciza Subway aferentă rețelei de unități fast-food a fost mult timp lider în ceea ce privește numărul de sucursale deschise la nivel global. Acum există peste 44.000 de unități deschise, care vând zilnic 7,5 milioane de sandvișuri. Cu toate acestea, la începutul anului 2012, compania a înregistrat o scădere constantă a vânzărilor, iar unele unități au înregistrat scăderi de 15% în vânzări, în ultimii 5 ani. Anul trecut, compania a închis mai multe sucursale de când a fost deschisă, decât în toată istoria sa. În anul 2016, numărul de francize Subway din SUA a scăzut de la 27.103 la 26.744.
Noul design va aduce culori puternice, asemănătoare culorilor legumelor proaspete, un interior mai intens luminat și un mobilier elegant. Managementul companiei speră că restaurantele vor deveni mai atrăgătoare pentru consumatori, prin serviciile care au la bază ultimele tehnologii. "Credem că oamenii caută astăzi simplitatea", spune Trevor Haynes, vicepreședintele firmei Subway. Remodelarea majorității unităților de fast-food este programată pentru anul viitor, iar până acum doar aproximativ 85 de restaurante au fost modificate. Francizorul promite sprijin privind finanțarea modificărilor de design, conform declarațiilor lui Haynes, întrucât unele dintre schimbările care vor fi implementate sunt semnificative.
În Republica Cehă, marca și vânzările sunt în creștere
Acum clienții pot să vadă mult mai bine produsele în timp ce sunt preparate. Roșiile, castraveții, ardeii și ceapa vor fi expuse în cutii speciale. Produsele se pregătesc în fața clienților de peste 50 de ani, însă noul model de vânzări ar trebui să aducă o transparență maximă și o experiență mai bună privind consumul produselor alimentare proaspete și sănătoase. Subway introduce de asemenea sistemul de comenzi numerice pentru scurtarea timpului de așteptare și accelerarea livrării comenzilor. Alternativ, meniul de restaurant se va diversifica cu o gamă mai largă de băuturi pe bază de cafea și produse de patiserie fără gluten.
Schimbările de design și de servicii se realizează în același timp cu modificarea și modernizarea siglei. Aceasta a fost de asemenea simplificată, litera tipică S constând din două săgeți opuse de culoare galbenă și albă, care se reunesc. Ar trebui să acționeze ca o re-invitație pentru clienții din afara și din interiorul magazinului. În Republica Cehă, sunt deschise 19 restaurante Subway. Dacă francizatul reușește să deschidă unitatea în termen de un an, va primi jumătate din investiție înapoi. În plus, operatorul restaurantului va investi în marcă 8% din vânzări și va plăti 4,5% pentru comercializare. În medie, 147 de mii de euro trebuie investiți de proprietar în echipament, dar suma variază și în funcție de mărimea spațiilor. Anul trecut, în Republica Cehă, Subway a înregistrat o creștere de 11% în vânzări.
Articole citite

Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Ai visat vreodată să ai propria ta afacere? Noi avem soluția perfectă! Într-o lume în care toți caută mâncare autentică și gustoasă, Ciorbe și Plăcinte este răspunsul pe care toți îl adoră.
Sărbătorile sunt un imbold pentru a alege o franciză care își dovedește maximul de potențial în aceste perioade de peste an. O astfel de franciză, definită de tradiție și rafinament, este Leonidas.
Imaginează-ți că deții propria cafenea, un loc unde fiecare ceașcă de cafea oferă un moment de bucurie și relaxare clienților tăi. Aceasta este povestea franciza First Cafe.
Franciza Crazy Bubble, cu zecile ei de puncte de desfacere pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Cele mai citite

Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari