După 20 de ani, Subway își schimbă imaginea

Franciza Subway aferentă rețelei de unități fast-food a fost mult timp lider în ceea ce privește numărul de sucursale deschise la nivel global. Acum există peste 44.000 de unități deschise, care vând zilnic 7,5 milioane de sandvișuri. Cu toate acestea, la începutul anului 2012, compania a înregistrat o scădere constantă a vânzărilor, iar unele unități au înregistrat scăderi de 15% în vânzări, în ultimii 5 ani. Anul trecut, compania a închis mai multe sucursale de când a fost deschisă, decât în toată istoria sa. În anul 2016, numărul de francize Subway din SUA a scăzut de la 27.103 la 26.744.
Noul design va aduce culori puternice, asemănătoare culorilor legumelor proaspete, un interior mai intens luminat și un mobilier elegant. Managementul companiei speră că restaurantele vor deveni mai atrăgătoare pentru consumatori, prin serviciile care au la bază ultimele tehnologii. "Credem că oamenii caută astăzi simplitatea", spune Trevor Haynes, vicepreședintele firmei Subway. Remodelarea majorității unităților de fast-food este programată pentru anul viitor, iar până acum doar aproximativ 85 de restaurante au fost modificate. Francizorul promite sprijin privind finanțarea modificărilor de design, conform declarațiilor lui Haynes, întrucât unele dintre schimbările care vor fi implementate sunt semnificative.
În Republica Cehă, marca și vânzările sunt în creștere
Acum clienții pot să vadă mult mai bine produsele în timp ce sunt preparate. Roșiile, castraveții, ardeii și ceapa vor fi expuse în cutii speciale. Produsele se pregătesc în fața clienților de peste 50 de ani, însă noul model de vânzări ar trebui să aducă o transparență maximă și o experiență mai bună privind consumul produselor alimentare proaspete și sănătoase. Subway introduce de asemenea sistemul de comenzi numerice pentru scurtarea timpului de așteptare și accelerarea livrării comenzilor. Alternativ, meniul de restaurant se va diversifica cu o gamă mai largă de băuturi pe bază de cafea și produse de patiserie fără gluten.
Schimbările de design și de servicii se realizează în același timp cu modificarea și modernizarea siglei. Aceasta a fost de asemenea simplificată, litera tipică S constând din două săgeți opuse de culoare galbenă și albă, care se reunesc. Ar trebui să acționeze ca o re-invitație pentru clienții din afara și din interiorul magazinului. În Republica Cehă, sunt deschise 19 restaurante Subway. Dacă francizatul reușește să deschidă unitatea în termen de un an, va primi jumătate din investiție înapoi. În plus, operatorul restaurantului va investi în marcă 8% din vânzări și va plăti 4,5% pentru comercializare. În medie, 147 de mii de euro trebuie investiți de proprietar în echipament, dar suma variază și în funcție de mărimea spațiilor. Anul trecut, în Republica Cehă, Subway a înregistrat o creștere de 11% în vânzări.
Articole citite

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Te-ai gândit să începi o afacere și ai nevoie de finanțare? În perioada următoare, zece mii de antreprenori vor fi selectați pentru a semna acordurile de finanțare prin intermediul programului Start-up Nation 2018, prin care se vor acorda până la 200.000 de lei per proiect.
Radu Tănase, fondator al Calif și Condimental, a anunțat în cadrul evenimentului Fast Forward Business Summit, care a avut loc in 27 septembrie a.c., că va lansa business-ul de franciză pentru brandul Condimental de Calif.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari