Franciza Taco Bell vine în România din această toamnă

Potrivit retail-news.ro, Taco Bell România va face parte din grupul Sphera Franchise Group S.A., cel mai mare grup de restaurante din România, ce deţine companiile care operează în sistem de master franciză KFC, Pizza Hut și Pizza Hut Delivery.
Grupul de franciză Sphera Franchise Group S.A. a anunțat oficial intrarea Taco Bell pe piața din România, luni, 28 august.
Cu vânzări totale de peste 130 de milioane de euro, aproximativ 100 de locații și peste 4.000 de angajați, Sphera Franchise Group S.A. devine cel mai mare grup de restaurante din România. Noul holding este o validare a unui model de business sustenabil și sănătos, cu o prezență de peste 20 de ani pe piața din România. Crearea noii companii reprezintă o modalitate mai eficientă de gestionare a brandurilor din portofoliu, fiind totodată un jucător cheie în economia românească și un investitor de încredere pe piață.
Istoria Taco Bell are o evoluție sinuoasă. Primul restaurant Taco Bell a fost deschis de către Glen Bell in 1962, în Downey, California, iar sistemul de franciză a fost lansat în 1964 prin deschiderea unui restaurant în Torrance, California.
Primul comunicat despre afacerea Taco Bell a fost publicat în 1970 când rețeaua număra deja 325 de restaurante.
În 1978, Glen Bell a decis să vândă 868 de restaurante catre corporația PepsiCo Inc., devenind astfel acționar PepsiCo. Ulterior, în 1997, reprezentanții companiei au decis să vândă acțiunile PepsiCo.
În 1989, Taco Bell lansează în premieră conceptul asocierii promoțiilor de marketing pentru produse fast-food cu personaje de film renumite. Campania „Batman” a reprezentat un succes uriaș, aducând lanțul de restaurante în lumina reflectoarelor.
În prezent, Taco Bell deservește anual peste 2 miliarde de clienți, în aproximativ 7.000 de restaurante din toată lumea, din care peste 80% sunt deținute și exploatate de francizați independenți și licențiatori. Compania are în acest moment 175.000 de angajați la nivel mondial.
Compania și francizații săi generează vânzări de peste 9 miliarde de dolari la nivel mondial. Obiectivul brandului este acela de a deveni o companie cu vânzări globale de 15 miliarde de dolari și cu 9.000 de restaurante la nivel mondial, până în 2022.
Compania a lansat deja și site-ul în limba română (www.taco-bell.ro), iar un prim restaurant va fi deschis la toamnă, în mall-ul Băneasa Shopping City.
KFC, cel mai popular lanț de restaurante din lume specializat în produse din carne de pui, aniversează anul acesta 20 de ani de la intrarea pe piața din România. Odată cu prima locaţie deschisă în aprilie 1997 pe Bulevardul Magheru din București, KFC a scris istoria unui brand inovator.
În România, lanţul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licenţa pentru România fiind acordată în 1997 companiei US Food Network. Rețeaua cuprinde în prezent 63 de restaurante în București și în alte orașe precum Timișoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Pitești și Brașov.
Pizza Hut a intrat pe piața locală în 1994, cu un prim restaurant în București. Povestea Pizza Hut din Romania a început cu un restaurant în București și 100 de angajați. Astăzi, sunt 21 de locații Pizza Hut în România, unde sunt serviți peste 3 milioane de români pe an și se vând peste 1 milion de pizza/an în intreaga retea.
Articole citite

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari