Pressto continuă expansiunea în Europa

Pressto este o franciză spaniolă de curățare și spălare chimică, creată în 1994.
Luni
04.12.2017
După ce s-a concentrat pe piețe precum Orientul Mijlociu, Asia de Sud sau Africa, brand-ul Pressto începe o nouă etapă în expansiunea sa internațională, concentrându-se pe Europa.
 

Marca de spălătorie și curățătorie uscată Pressto continuă să se extindă prin deschiderea primului magazin din Cehia. Intrarea pe piață s-a realizat așa cum se întâmplă de obicei în cadrul proiectelor internaționale Pressto, prin intermediul unui master francizat (MUXA S.R.O) care va dezvolta conceptul Pressto în țară. Șeful proiectului din Cehia va fi Pavla Žáková, antreprenor local cu o mare experiență în sectorul serviciilor.

Pentru deschiderea acestui prim magazin, a fost selectată zona rezidențială nouă și modernă Waltrovka, unde își au sediul și alte întreprinderi internaționale, fapt care face ca locația să fie locul potrivit pentru oferta completă Pressto de servicii de curățenie superioare și servicii complementare. "Puterea economică a populației cehe a crescut în ultimii ani, mai ales după integrarea sa în UE și acest lucru încurajează dezvoltarea francizelor originale. Este o populație care se îngrijește de imaginea și de aspectul personal și acesta este motivul pentru care conceptul Pressto se potrivește perfect cu aceștia", comentează Gregorio Hernansanz, responsabilul departamentului internațional al Pressto, care a fost prezent la inaugurarea magazinului, împreună cu câțiva membri ICEX.

Planul de expansiune este într-adevăr favorabil, concentrându-se asupra deschiderii a două noi magazine în următorii doi ani. Contractul de franciză de tip master semnat cu Pavla Žáková include, de asemenea, într-o etapă ulterioară, extinderea mărcii în Slovacia.

Servicii specializate

Cu scopul de a oferi servicii integrate de curățare chimică, Brand-ul Pressto a adăugat noi servicii în oferta sa de curățătorie chimică uscată și umedă. Una dintre ultimele invenții care a fost dezvoltată este Pressto Bags & Shoes, care a fost lansată și în Cehia. Acest serviciu se axează pe curățarea și restaurarea poșetelor, pantofilor și accesoriilor.

Brand-ul Pressto a luat ființă în 1994. În acest moment, este prezent în 24 de țări, pe 5 continente, cu peste 520 de unități. Pressto este o franciză de curățare și spălare uscată, care este bine poziționată printre marile francize din lume ca un concept unic, sigur și profitabil. O dovadă în acest sens este prezența sa în top 100 Francize, fiind una dintre cele mai de succes și mai profitabile francize din lume (conform listei portalului FranchiseDirect).

Pressto caută Master Francizat pentru România printre companii serioase, cu capital suficient, care ar avea dreptul exclusiv de a dezvolta brandul Pressto pe piața locală. Titularul Francizei Master va trebui să investească în deschiderea a cel puțin unei locații care să fie reprezentativă din punct de vedere al ofertei de servicii Pressto. Mai multe detalii privind profilul francizatului, nivelul investiției, beneficiile acordate francizatului de către francizor sunt menționate in catalogul de franciză atașat mai jos.


Business Development Manager