Go 5 to go!
5 to go a luat naștere din dorința fondatorilor, Radu Savopol si Lucian Bădilă, de a oferi băuturi pe bază de cafea, de calitate, la prețul corect, și, totodată, de a dezvolta zona de consum stradal din România, prin implementarea unui concept aproape exclusiv de produse “to go”. Un brand în care orice produs, fie el cafea, fresh, răcoritoare sau produs de patiserie, are prețul unic de 5 lei.
Alexandra Georgescu, unul dintre francizații 5 to go, ne împărtășește propria poveste privind intrarea în antreprenoriat.
Ați mai condus o altă afacere înainte de a prelua afacerea în franciză 5 to go?
„Afacerea 5 to go este prima mea inițiativă antreprenorială și mă bucur mult că am avut curajul să fac acest pas.”
Când și cum ați decis să cumpărați franciza 5 to go? Aveați experiență în domeniul Horeca sau ați mizat pur și simplu pe ajutorul dat de francizor? Ce vă place cel mai mult la această franciză?
„Anul trecut am decis să cumpărăm franciza 5 to go din dorința de a face o schimbare pe plan profesional. Amândoi am activat în domeniul vânzărilor, eu pe piața serviciilor medicale, el în domeniul imobiliar. Ideea de a deschide un 5 to go ne-a venit într-o seară, plimbându-ne în parcul Floreasca: "
Cum ați ales locația pentru afacere și câți angajați aveți în prezent? În ce a constat sprijinul acordat de francizor?
„Am stabilit o întâlnire cu Lucian Bădilă, am aflat pașii care trebuie urmați pentru a deschide cafeneaua, precum și costurile aferente. După întâlnire, a urmat o perioadă de vreo 1-2 luni în care am căutat o locație. Am parcurs împreună kilometri întregi! Sincer nu ne-am gândit vreodată că va dura atât de mult găsirea unei locații: unele erau prea mari, chiria și investiția fiind mult peste aștepările noastre, altele erau ideale ca spațiu, însă erau fără vad. Într-un final am decis să ne concentrăm în zona cartierelor noastre: Tei, Floreasca. Am găsit un spațiu în cartierul Tei, am analizat câteva zile la rând dacă se pretează unui astfel de business - mă refer aici la traficul pietonal, comercianții vecini, stațiile învecinate RATB, instituții de învățământ etc. - și am recontactat echipa 5 to go pentru aprobare. Am avut sprijinul echipei privind amenajarea spațiului, training-urile aferente în domeniul cafelei, precum și suportul după deschiderea cafenelei. În prezent, nu avem angajați. Ne ocupăm personal de primirea și servirea oaspeților noștri.”
Care considerați că sunt atuurile acestui business și ce acțiuni de marketing organizați local pentru a vă atrage clienții?
„Produsele pe care le vindem sunt sursa de energie zilnică, prețurile sunt accesibile tuturor, iar principiul pe care ne bazăm este <Servește oaspetele exact așa cum ți-ar plăcea și ție să fii servit!>. Am împărțit flyere, am discutat cu fiecare persoană în parte și am știut mereu ce să oferim în funcție de gust: espresso cu lapte, fără lapte, biscuiți cu zahăr, fără zahăr etc.”
Considerați că această franciză a fost o alegere bună pentru Dvs.? De ce ați recomanda franciza și altor potențiali francizați?
„Acest business a fost cea mai bună alegere pe care o puteam face în primul rând pentru că am cunoscut oameni minunați, oameni frumoși. Nu ne rezumăm doar la a servi o cafea! Ne place să discutăm degajat cu fiecare client și să glumim. Cel mai frumos sentiment este atunci când auzim: sau <În sfârșit putem bea o cafea bună în cartier!> sau . A crea un punct de interes din cafeneaua noastră este o mare realizare pentru noi!”
Rețeaua 5 to go numără în prezent 78 de locații, dintre care peste 40 sunt în București, iar alte șapte cafenele urmează să fie deschise în lunile aprilie și mai a.c.
Detalii privind începerea unei afaceri 5 to go în franciză sunt prezentate în catalogul de franciză, disponibil mai jos. Dacă ești interesat să achiziționezi franciza 5 to go, nu ezita să trimiți solicitarea ta la adresa de email mcoman@profitsystem.ro.
Articole citite
5 to go a lansat o serie de noi produse care vin în sprijinul creșterii cifrei de afaceri a francizaților și corespund tendințelor consumatorilor.
5 to go menține obiectivele de extindere setate pentru perioada următoare și deschide trei birouri regionale de franciză, la Iași, Cluj și Timișoara.
Franciza 5 to go aduce sezonul estival în cele peste cele 550 de cafenele răspândite în întreaga țară.
Un sistem de franciză, așa cum este 5 to go, nu mai are nevoie de nici un alt argument pentru a-i deveni partener în momentul în care prezintă cifrele afacerii și acestea sunt mai mult decât edificatoare.
Brandul 5 to go a făcut un nou pas pentru consolidarea și dezvoltarea afacerii, deschizând un prim flagship store în centrul istoric al municipiului Brașov.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Un concept foarte cunoscut de americani, care se extinde în Vestul Europei dar care a început să stârnească interesul și în regiunea noastră, este cel de franciză care se ocupă cu închirierea de rochii și costume.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari