Lanțul de cafenele 5 to go, dezvoltat de antreprenorii Radu Savopol și Lucian Bădilă, numără acum peste 80 de locații, dintre care 60 se află în București. Am asistat, în luna mai, la deschiderea celor mai recente 4 cafenele: 5 to go Măgurele din Strada Atomiștilor, deschisă în data de 2 mai, urmată de cafeneaua 5 to go din Centrul comercial Auchan din Strada Brașov, deschisă în 3 mai și, la câteva zile mai târziu, în 8 mai, de 5 to go din strada Sevastopol nr. 14 A, Bucuresti. În urmă cu o săptămână, în 22 mai, 5 to go a ajuns și la Târgovişte, unde a deschis o locație în Strada Revoluției, vizavi de Primarie.
Dar conceptul clasic de franciză 5 to go a fost doar punctul de plecare într-o călătorie cu multe escale. Astfel că următoarea escală a fost reprezentată de 5 to go mobile.
Cafenelele mobile vor fi amplasate în special la evenimente și vor vinde preponderent cafea și produse marca 5 to go. Însă ele vor mai putea fi întâlnite și în apropierea clădirilor de birouri. „În clădirile de business, spațiile sunt scumpe. Așa că prefer să închiriez două locuri de parcare și să pun o mașină acolo“, explică Radu Savopol. Investiția într-un autovehicul, amenajat și branduit conform conceptului 5 to go, va fi în jur de 25.000-35.000 de euro. Proiectul a fost conceput pentru zona de evenimente și festivaluri, iar autovehiculele vor putea fi închiriate și de actualii francizați 5 to go care vor dori să participe la diverse evenimente. Cafenelele mobile sunt amenajate în așa fel încât să fie independente din punct de vedere al alimentării cu energie electrică și cu apă. Unul dintre evenimentele la care 5 to go mobile a fost prezent este Art Safari, organizat între 11 – 20 mai, în Piața George Enescu și unde cafeaua delicioasă 5 to go a fost mult apreciată.
Ultima escală din luna mai a rețelei 5 to go a fost ocazionată de organizarea campaniei "Barista pentru o zi", prin care 5 to go a strâns fonduri pe care le va dona Asociației "Bulgăre de Lumină", pentru a ajuta copiii diagnosticați cu autism și alte probleme de integrare în colectivitate. În data de 25 mai a.c., Anca Mihăilescu și Diana Bulimar, concurente Exatlon, au fost vedetele care s-au alăturat campaniei "Barista pentru o zi" și, între orele 14:00 și 16:00, pe Bulevardul Ștefan cel Mare, nr. 8, au pregătit cafea pentru clienții 5 to go, în scopul strângerii de fonduri pentru copiii cu nevoi speciale.
Împreună cu asociația "Bulgăre de Lumină", ce a apărut din nevoia de recuperare și integrare a copiilor cu autism, 5 to go organizează sesiuni de meet & great cu persoane publice ce doresc să fie "Barista pentru o zi" în cadrul cafenelelor 5 to go. Fiecare dintre invitați va participa activ la procesul de preparare a băuturilor pe bază de cafea, aceasta fiind o modalitate de a se implica în proiect și în societate. Întreg profitul cafenelei din ziua respectivă va fi donat către asociație.
Se poate spune că fondatorii 5 to go acționează conform principiului perpetuum mobile, fiind ca un izvor nesecat de idei inovatoare și acțiuni benefice pentru comunitate.
Următoarea escală din 2018 ar putea fi atunci când rețeaua 5 to go va deschide, pe DN1, prima cafenea 5 to go cu Drive Thru. Aceasta este situată în apropierea orașului Comarnic și este în prezent în curs de amenajare. Dar cine știe ce alte idei inovatoare sau proiecte inedite sunt în curs de pregătire?
Articole citite
5 to go a lansat o serie de noi produse care vin în sprijinul creșterii cifrei de afaceri a francizaților și corespund tendințelor consumatorilor.
5 to go menține obiectivele de extindere setate pentru perioada următoare și deschide trei birouri regionale de franciză, la Iași, Cluj și Timișoara.
Franciza 5 to go aduce sezonul estival în cele peste cele 550 de cafenele răspândite în întreaga țară.
Un sistem de franciză, așa cum este 5 to go, nu mai are nevoie de nici un alt argument pentru a-i deveni partener în momentul în care prezintă cifrele afacerii și acestea sunt mai mult decât edificatoare.
Brandul 5 to go a făcut un nou pas pentru consolidarea și dezvoltarea afacerii, deschizând un prim flagship store în centrul istoric al municipiului Brașov.
Cele mai citite
În conversaţiile zilnice folosim tot mai des o serie de cuvinte împrumutate din limba engleză. Ce nu ştie toată lumea este că deşi pronunţăm aceste cuvinte ca în engleză originea acestora nu este întotdeauna britanică.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari