Meniuri McDonald’s ca la KFC?

Majoritatea produselor din meniurile McDonald’s vor avea la bază carnea de pui.
Miercuri
04.07.2012
Noul CEO al McDonald’s vrea să aducă în meniurile fast-food-ului noi produse din carne de pui, cu un conținut redus de calorii.
 

De la 1 iulie, Jim Skinner, 67 de ani, reprezentant al rețelei McDonald's pentru o perioadă de 41 de ani, a fost înlocuit în funcția de președinte (CEO) al corporației de Don Thompson, unul dintre colaboratorii săi. Deși inițial atât ambii reprezentanți ai McDonald's, cât și specialiștii în marketing, au spus că nu vor fi operate schimbări strategice în cadrul rețelei, se pare că noul șef al corporației intenționează să facă o serie de modificări.

După ce a analizat o carte cu 160 de rețete pentru restaurantele fast-food, Don Thompson și-a anunțat intenția de a revoluționa meniurile McDonald's.”Clienții noștri și-au exprimat acordul pentru a lărgi orizontul brand-ului așa că vom avea o nouă categorie de produse”, a declarat Thompson, citat de portalul newyork.newsday.com.

Majoritatea noilor produse au la bază carnea de pui și vor avea ca target publicul care consumă mâncăruri dietetice. Un avantaj pe care îl aduc produsele din carne de pui în comparație cu cele din carne de vită este numărul redus de calorii. De exemplu, un BigMac din carne de vită are 550 de calorii în timp ce 6 bucăți de pui McNuggets au 280 de calorii. Potrivit lui Thompson, noile produse vor atrage un număr mare de clienți și vor aduce și beneficii financiare companiei ținând cont de faptul că prețul cărnii de pui este mult mai mic decât cel al cărnii de vită.

Analiștii consideră că noile idei de meniuri au venit ca urmare a faptului că rețeaua este în căutarea unor soluții pentru a îmbunătăți vânzările. În luna mai, veniturile McDonald's au crescut cu 3,3%, însă au fost sub estimările analiștilor care preconizau o creștere de 5%. (E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.