Starbucks mizează pe expansiune internațională

În prezent, AmRest are peste 300 de cafenele Starbucks în șapte țări - Polonia, România, Germania, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria și Bulgaria.
Vineri
15.06.2018
AmRest intenționează să dezvolte rețeaua de cafenele Starbucks și în Serbia.
 

În calitate de titular exclusiv al licenței Starbucks pentru piețele din Europa Centrală, AmRest, operatorul polonez de restaurante, anunță că prima cafenea Starbucks din Belgrad va fi deschisă în 2018.

"Suntem foarte bucuroși să oferim experiența unică Starbucks oaspeților noștri din Serbia, prin deschiderea primei noastre cafenea din Belgrad. Această țară are o cultură bogată de cafea și așteptăm cu nerăbdare să devenim parte din ea și să oferim vizitatorilor o cafenea unde vor putea să se bucure de o atmosferă de calitate și să-și descopere pasiunea pentru cafea” - spune Adam Mularuk, președintele Starbucks la AmRest.

Marca Starbucks face parte din portofoliul AmRest din 2008, când a fost deschisă prima cafenea din Praga. În prezent, AmRest are peste 300 de cafenele Starbucks în șapte țări - Polonia, România, Germania, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria și Bulgaria.

În Serbia, AmRest va extinde independent rețeaua de cafenele Starbucks. În Polonia, Republica Cehă și Ungaria, AmRest gestionează cafenelele Strabucks printr-un joint venture cu Starbucks Coffee International. În 2015, AmRest a preluat rețeaua și dezvoltarea rețelei Starbucks în România și Bulgaria, de la fostul beneficiar de franciză pentru această marcă - compania greacă Marinopoulos. Primul Starbucks din Slovacia a fost deschis în 2016, iar acum are patru cafenele în Bratislava, capitala acestei țări. De asemenea, în cursul anului 2016, AmRest a preluat de la Starbucks Coffee cafeteria existentă pe piața germană și a continuat să se dezvolte.

AmRest Holdings SE este cel mai mare operator de restaurante din Europa Centrală. În plus față de licența de dezvoltare Starbucks, AmRest deține și francizele KFC, Pizza Hut și Burger King, fiind, de asemenea, proprietarul exclusiv al lui La Tagliatella și a două concepte chinezești Blue Frog și KABB. Grupul controlează în prezent mai mult de 1.600 de restaurante partenere fast-food și restaurant gen pub, în peste 10 țări: Polonia, Cehia, Ungaria, România, Bulgaria, Serbia, Croația, Rusia, Spania, Franța, China.


Florentina Pene
Business Development Manager

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Famous Waffles, deschidere spre parteneriate /06.07.2025

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.