Starbucks mizează pe expansiune internațională

În calitate de titular exclusiv al licenței Starbucks pentru piețele din Europa Centrală, AmRest, operatorul polonez de restaurante, anunță că prima cafenea Starbucks din Belgrad va fi deschisă în 2018.
"Suntem foarte bucuroși să oferim experiența unică Starbucks oaspeților noștri din Serbia, prin deschiderea primei noastre cafenea din Belgrad. Această țară are o cultură bogată de cafea și așteptăm cu nerăbdare să devenim parte din ea și să oferim vizitatorilor o cafenea unde vor putea să se bucure de o atmosferă de calitate și să-și descopere pasiunea pentru cafea” - spune Adam Mularuk, președintele Starbucks la AmRest.
Marca Starbucks face parte din portofoliul AmRest din 2008, când a fost deschisă prima cafenea din Praga. În prezent, AmRest are peste 300 de cafenele Starbucks în șapte țări - Polonia, România, Germania, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria și Bulgaria.
În Serbia, AmRest va extinde independent rețeaua de cafenele Starbucks. În Polonia, Republica Cehă și Ungaria, AmRest gestionează cafenelele Strabucks printr-un joint venture cu Starbucks Coffee International. În 2015, AmRest a preluat rețeaua și dezvoltarea rețelei Starbucks în România și Bulgaria, de la fostul beneficiar de franciză pentru această marcă - compania greacă Marinopoulos. Primul Starbucks din Slovacia a fost deschis în 2016, iar acum are patru cafenele în Bratislava, capitala acestei țări. De asemenea, în cursul anului 2016, AmRest a preluat de la Starbucks Coffee cafeteria existentă pe piața germană și a continuat să se dezvolte.
AmRest Holdings SE este cel mai mare operator de restaurante din Europa Centrală. În plus față de licența de dezvoltare Starbucks, AmRest deține și francizele KFC, Pizza Hut și Burger King, fiind, de asemenea, proprietarul exclusiv al lui La Tagliatella și a două concepte chinezești Blue Frog și KABB. Grupul controlează în prezent mai mult de 1.600 de restaurante partenere fast-food și restaurant gen pub, în peste 10 țări: Polonia, Cehia, Ungaria, România, Bulgaria, Serbia, Croația, Rusia, Spania, Franța, China.
Articole citite

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Ai visat vreodată să ai propria ta afacere? Noi avem soluția perfectă! Într-o lume în care toți caută mâncare autentică și gustoasă, Ciorbe și Plăcinte este răspunsul pe care toți îl adoră.
Sărbătorile sunt un imbold pentru a alege o franciză care își dovedește maximul de potențial în aceste perioade de peste an. O astfel de franciză, definită de tradiție și rafinament, este Leonidas.
Cele mai citite

În doar câțiva ani, TikTok a reușit să dea lumea peste cap. De neconceput cu un deceniu în urmă, a intrat în forță în lumea reală și a devenit chiar o rampă de lansare pentru francize de succes.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Retailerul METRO Cash & Carry a lansat recent o nouă campanie de brand pentru rețeaua de franciză LaDoiPași.
Subiecte populare in Forum
Povestea din cutie
Asa este daca ai sanatate le ai pe toate..Cat despre stilul de viata sanatos e f greu....
Povestea din cutie
Numai cat auzi 'STIL DE VIATA SANATOS " si atentia iti este acaparata.Cel mai de pret lucru este sanatatea si pe urma vin toate
Povestea din cutie
Suntem prea saraci ca sa nu ne pese cum ne alimentam daca asta inseamna sanatate atunci numarul adeptilor este sigur in crestere
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
La moldoveni este toata nadejdea,la Prut si dincolo ....
Concept franţuzesc cu iz moldovenesc
Lumea buna a micului Paris...a ramas in urma dar parfumul manierelor elegante reinvie si de ce sa nu ajunga si la ....Iasi
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Trebuie sa ai mare curaj daca maresti incasariele prin marirea numarului puncteleor de desfacere este o metoda pe care nu oricine are curajul s-o aplice ,cu atat mai mult o...
Cum ajungi de la una, la 10 francize
Buna ziua, Unde aveți predominant punctele de lucru? În centre comerciale sau stradal? Multumesc.
Inspirat de colonelul Sanders
Din start figura romanului este mult mai simpatica deci nu poate fi vorba de copie,logo-ul lui dormi cu el sub perna,trebuie sa castige in instanta,felicitari