Conceptul Crazy Piramid Pizza - pizza într-un con - a fost creat în anul 1994.
Miercuri
04.07.2012
Rețeaua Crazy Piramid Pizza vrea să se extindă la nivel internațional și caută master francizori în România.
 

Crazy Piramid Pizza, o rețea de restaurante a cărei semn distinctiv este imaginea unei pizza în formă de con, vrea să se extindă la nivel internațional. În prezent, compania activează pe piețele din Polonia şi Irlanda. În acest an vrem să ne extindem și în țări ca Marea Britanie, Ucraina, Rusia, Germania, Elveția, Slovacia și Lituania, spune Wojciech Goduński, proprietarul reţelei. Compania caută master francizori și în țara noastră.

În prezent, Crazy Piramid Pizza deține 28 de puncte de vânzare în sistem de master franciză în Polonia și Irlanda. Pentru deschiderea unei unități este necesară o investiție de aproximativ 50.000 de euro. Reprezentanții companiei nu au cerințe speciale pentru viitorii francizați, spunând că spiritul antreprenorial și receptivitatea sunt cele mai importante elemente pentru deschiderea unei locaţii Crazy Piramid Pizza.

Crazy Piramid Pizza – pizza într-un con – este un concept creat de compania PPHU Wojtex. Produsul a avut succes pe piaţa din Polonia, unde de la începutul anului 2010 înregistrează un număr ridicat de clienți și atrage numeroși potențiali francizaţi.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Franciza Leonidas, pentru toate anotimpurile /30.06.2025

Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.

Marketing inteligent într-o rețea de franciză fast-food /26.05.2025

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.

Hello Donuts, franciza de gogoși care îndulcește România /09.05.2025

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.

Tradiție la superlativ /08.04.2025

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.

Bucuria sărbătorilor într-o colecție rafinată /24.03.2025

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.