Abonații cluburilor Hard Candy Fitness pot urma programul personal de exerciții al artistei supranumită Regina muzicii pop.
Vineri
06.07.2012
Regina muzicii pop a dezvăluit prin intermediul rețelei Hard Candy Fitness câteva din secretele care o ajută să se mențină în formă.
 

Cântăreața care va împlini pe 16 august 54 de ani a uimit o lume întreagă cu aparițiile spectaculoase de pe scenă, dar și cu aspectul ei fizic de invidiat. Este binecunoscut faptul că vedeta are o pasiune pentru sport și că nu renunță la exercițiile fizice nici măcar în timpul turneelor. După ce a vizitat numeroase săli de fitness din întreaga lume, Madonna a creat împreună cu New Evolution Ventures rețeaua Hard Candy Fitness club. Centrele Hard Candy au echipamente de ultimă generație și sunt împărțite în mai multe compartimente: o sală de fitness cu ring de dans încorporat, o sală de yoga, o piscină și un centru spa.

Primul club Hard Candy Fitness a fost deschis în anul 2010, în Mexic. Hard Candy va deschide în acest an două locații în Rusia: pe 6 august în Moscova și la sfârșitul anului în St. Petersburg. Proprietara cluburilor din Rusia este Irina Razumova, fondatoarea rețelei rusești Planet Fitness. În această vară, Hard Candy va deschide și primul club din America de Sud, în Santiago, Chile.

Ideea dezvoltării acestei afaceri îi aparține lui Mark Mastrov, președintele New Evolution Ventures, o companie care a creat design-ul a peste 400 de cluburi fitness în 16 țări din întreaga lume.

Fitness-ul în România
În România există peste 500 de săli de fitness, iar aproximativ un sfert dintre acestea se află în București. Românii sunt printre codașii Europei când vine vorba de practicarea sportului. Datele statistice arată că doar 4 din 100 de români merg la sală. Principalii jucători de pe piața de fitness din România sunt World Class, Pescariu Sport&Spa, IDM club Wellness, Orhideea Fitness&Spa și Atlantis Fitness&Lifestyle.

(Elena Cărăuşu)
Elena Cărăușu
ziarist
/3/
Vezi mai multe