Afacere "în salturi"
"Afacerea poate genera un venit de minimum 7.000 de Euro pe lună" - declară Bartosz Śledziński, proprietar al francizei Jump Planet. Franciza, originară din Polonia, este disponibilă și în România, începând de anul acesta. Bartosz Śledziński, fondator Jump Planet, ne împărtășește mai multe detalii din experiența avută până acum în Polonia.
PROFIT system: Ne puteți spune dacă parcurile cu trambuline în Polonia vor fi populare mult timp de acum înainte?
Bartosz Śledziński: Cred că da. Piața parcurilor cu trambuline din Polonia se dezvoltă. Anticipăm un mare succes al acestei afaceri pentru încă mulți ani de acum înainte. Parcurile cu trambuline oferă divertisment pentru orice segment de vârstă. Cel mai adesea se organizează cursuri de fitness pentru femei, evenimente de integrare pentru angajați și zile de naștere pentru copii. De mai mulți ani, polonezii și-au exprimat nevoia de activitate fizică și trebuie să recunoaștem că societatea a devenit mai activă decât oricând. În ceea ce privește construcția de trambuline, estimăm o creștere a numărului de astfel de facilități în următorii doi ani. Ulterior, piața va fi saturată, iar clienții vor alege desigur parcurile cu trambuline care le vor plăcea cel mai mult.
PROFIT system: Care este cea mai bună locație pentru un parc de trambuline?
Bartosz Śledziński: Jump Planet se concentrează în prezent asupra orașelor mari și planul nostru este să deschidem parcuri în astfel de locații. Interesant este că mall-urile comerciale ne încurajează din ce în ce mai mult să cooperăm cu ei. Parcul cu trambuline atrage o mulțime de oameni, iar galeriile comerciale se străduiesc să atragă trafic intens. Cu toate acestea, trebuie să recunoaștem că și orașele mai mici, în care trăiesc circa 12.000 de locuitori, pot fi un loc potrivit pentru un parc cu trambuline. Acestea au un mare potențial, chiar dacă le lipsesc aglomerările urbane de genul centrelor comerciale. Adesea, parcul cu trambuline este singura atracție din zonă și reprezintă ceva nou, care atrage mulțimile din satele din apropiere și devine o formă interesantă de petrecere a timpului liber.
PROFIT system: Cum poate un potențial antreprenor să devină francizat Jump Planet?
Bartosz Śledziński: Franciza Jump Planet, pe care o oferim din luna martie a anului trecut, se bucură de mare interes. Cu ajutorul nostru, pe care îl acordăm în fiecare etapă, instalarea propriului parc cu trambuline este ușoară. Ajutăm francizatul în găsirea locației potrivite sau sugerăm locurile pe care le-am găsit deja. În prezent, putem sugera aproximativ 15 locații ideale pentru Jump Planet, în Polonia. Dimensiunea minimă a spațiilor este de 500 m2, iar spațiul maxim poate avea chiar 4.000 m2, deși, în prezent, nu avem o facilitate atât de mare în cadrul rețelei Jump Planet. Producem trambulinele și avem propria echipă de arhitecți și designeri care creează planurile pentru o anumită locație. Francizatul plătește pentru echipament în medie 115 Euro pentru 1 m2 de trambulină. La acest cost, se adaugă costul pentru așa-numita zonă de confort - un loc în care organizăm zile de naștere, unde se vor amenaja sălile sociale sau cafenelele. Costul chiriei depinde de locația aleasă. Costul de închiriere al unui spațiu într-un centru comercial poate varia de la 7.000 de Euro la 18.500 de Euro pentru o lună. Ar trebui să țineți cont, de asemenea, de depozitul pe care, de obicei, galeriile îl solicită chiriașului.
PROFIT system: Câți angajați ar trebui să aibă un francizat?
Bartosz Śledziński: Știm din experiență că numărul de angajați trebuie adaptat la dimensiunea locației și a orașului. În medie, la 1.000 m2 de trambuline, avem 10-12 angajați care au diverse funcții: manager, recepționeri, formatori și animatori. Desigur, ajutăm francizatul la recrutarea și instruirea tuturor angajaților.
PROFIT system: Prezența la târgurile de franciză din Varșovia a atras interes asupra ofertei dumneavoastră?
Bartosz Śledziński: Desigur! Nu ne-am așteptat ca reprezentanții piețelor străine să ne acorde atât de multă atenție. Am început discuții serioase cu francizați din Italia, Serbia, Ucraina și Republica Cehă. Cred că este un moment bun să ne dezvoltăm rețeaua de franciză în străinătate. În cursul anului 2019, unul dintre francizații noștri polonezi deschide Jump Planet în Valencia, Spania, unde piața parcurilor cu trambuline de-abia a fost creată și prezintă o perspectivă bună. În cadrul târgului de anul trecut, am încheiat acorduri cu francizați noi din Polonia și ne pregătim să deschidem nouă locații în franciză.

Articole citite

Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Cele mai citite

Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Într-o lume în care educația de calitate este tot mai căutată, programul inovator Fibonacci Kids – matematică mentală vedică, dedicat copiilor între 4 și 14 ani, și-a găsit rapid locul în inimile părinților și copiilor din Bacău.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Dacă vrei să ai șansa preluării unei francize cu o expansiune accelerată în statele europene, deosebit de atractivă și profitabilă, atunci vezi ce îți oferă Blue Elephant.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...