Începe acum o afacere cu PRESSTO
Mulți spun că Pressto este o franciză revoluționară datorită conceptului său original de afacere, tehnologiei proprii, dezvoltate de francizor, echipamentelor sale exclusiviste și cunoștințelor și practicilor sale unice. După cum am menționat și în articolul din 20 iunie 2018, Pressto este una dintre cele mai mari companii din lume, activă pe segmentul premium al industriei spălătoriilor și curățătoriilor uscate și este considerată ca fiind cel mai mare sistem de franciză din TOP 100 GLOBAL, din această industrie. Pentru a sintetiza, Pressto reprezintă o experiență dovedită de succes, testată în peste 500 de unități de pe 5 continente, în decursul celor 25 de ani de activitate.
Pressto este singura companie din acest sector care a dezvoltat conceptul de "curățătorie tip boutique", cu o imagine nouă care diferă de conceptul tradițional de curățătorie uscată. Acest concept implică un magazin de franciză personalizat, cu o imagine unică și reînnoită, sisteme pre-spotting și de producție care oferă cea mai bună calitate datorită mașinilor de spălat in sistem ecologic, servicii suplimentare cum ar fi Presstoke, programe Pressto pentru spălare pungi, încălțăminte și articole de piele, care vizează îmbunătățirea experienței clienților. Serviciul de livrare la domiciliu este, de asemenea, disponibil prin intermediul aplicației Pressto, pentru iOS și Google Play, precum și al site-ului Pressto, care permite comunicarea mai eficientă cu clienții. Serviciul personalizat este, prin urmare, adaptat nevoilor clienților, datorită TPV-ului unic al francizorului ca instrument care gestionează și organizează sarcini comerciale într-un magazin online sau fizic (TPV este un software modern care permite diferite funcții cum ar fi contabilizarea articolelor curățate, managementul inventarului, controlul stocurilor, controlul produselor, controlul numerarului etc). Toate aceste servicii aduc valoare adăugată brand-ului Pressto și atrag după sine loialitatea clienților.
Foto: Imagine a “Curățătoriei Boutique” (locație concept)
În conformitate cu strategia de dezvoltare stabilită de companie pentru piețele străine, rețeaua de franciză Pressto va fi extinsă în sistem de Master franciză. Ultimele deschideri înregistrate de Pressto sunt în Georgia și Kazahstan. "În Georgia, contractul a fost semnat cu un grup de tineri antreprenori locali cu experiență în diverse domenii, cum ar fi finanțe, marketing și ospitalitate. Au fost deschise deja 1 magazin pilot și 2 puncte de colectare" - declară Marta Camarero, Coordonator pentru Dezvoltare Internațională Pressto. În Kazahstan, există, de asemenea, 1 magazin pilot și 3 puncte de colectare deja deschise.
"Tendințele comerciale din țările în care Pressto tocmai a deschis noi locații scot în evidență caracteristicile diferite ale acestor țări și, de fapt, acesta este punctul cheie al afacerii noastre, deoarece arată modul în care sistemul de Master Franciză poate să se adapteze diferitelor piețe. De exemplu, în Georgia, nu există curățătorii care ar putea fi încadrate în segmentul premium, gradul de dezvoltare tehnologică este mediu sau scăzut, iar piața este extrem de matură pentru începerea unei afaceri cu spălătorii și curățătorii uscate. Conceptul Pressto poate fi considerat inovator în această teritoriu, deoarece nu sunt obișnuiți cu acest nivel al serviciilor"- mai declară Marta Camarero, Coordonator pentru Dezvoltare Internațională Pressto.
Foto: O experiență de succes, testată în peste 500 de unități de pe 5 continente, de peste 25 de ani.
Conform declarațiilor Martei Camarero, în Kazahstan, niciuna dintre companiile locale nu lucrează cu o companie internațională în sistem de franciză. Aproape toate companiile locale sunt spălătorii și curățătorii chimice, cu termen de livrare a articolelor curățate, a doua zi. Există solicitări multiple pentru curățarea blănurilor și a articolelor de îmbrăcăminte, accesorizate cu pietre. Piața este totuși destul de competitivă. În ultimii 2 ani, au existat tendințe de implementare a unor noi servicii cum ar fi colectarea și livrarea de articole de îmbrăcăminte de la domiciliu, campanii periodice de reduceri și alte servicii suplimentare oferite de companiile locale. În ceea ce privește sistemul operațional de leasing, reprezentanții companiei au afirmat că, în prezent, Pressto nu oferă servicii de leasing, însă Master francizatul poate să folosească astfel de servicii, apelând la o bancă sau la o companie de leasing de pe plan local.
După intrarea pe piața din Republica Cehă, unde a înregistrat un real succes, francizorul a început să caute un Master francizat puternic și serios în multe din țările din Europa de Est, inclusiv în România. De aceea, profilul candidatului căutat de francizorul Pressto este specific unui Master francizat și include investitori (mari și mijlocii) sau grupuri de investitori, de preferință cu investiții în comerțul cu amănuntul, proprietari de licențe de Master franciză, francize internaționale sau lanțuri locale de distribuție, dezvoltatori de centre comerciale sau de proiecte imobiliare care administrează spații comerciale sau rezidențiale mari, investitori sau întreprinzători privați în căutarea unor noi oportunități de afaceri.
Mai multe detalii despre serviciile asigurate de Pressto sunt disponibile pe link-ul atașat.
De asemenea, sunteți invitat să ne contactați la mcoman@profitsystem.ro dacă aveți nevoie de mai multe informații despre franciza Pressto.

Articole citite

Formula aleasă pentru expansiunea externă a fost cea de Master Franciză deoarece este cea care permite cel mai bine transmiterea conceptului și a inovațiilor implementate.
Interviu cu Marta Camarero, Coordonator pentru Dezvoltare Internațională - PRESSTO
În comparație cu alte mărci din această industrie, Pressto se diferențiază prin oferirea anumitor servicii pe care foarte puține companii le oferă.
În portofoliul de țări, în care există franciza lanțului spaniol Pressto, a intrat recent o nouă piață - Georgia. Sunt așteptați, de altfel, și parteneri din alte țări din regiune.
Rețeaua spaniolă PRESSTO se extinde dinamic la nivel global. Planurile de expansiune vizează deschiderea de locații și pe piața românească, în sistem de master franciză.
Cele mai citite

Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...